Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Wij moeten nu twee keer achter elkaar uit, maar RKC moet tegen Ajax en Feyenoord, dus die hebben het minstens even lastig. En zij hebben vandaag dan wel gewonnen van Roda, maar daarvoor slechts één punt in vijf wedstrijden gehaald. Ik zie ze ons nog niet zo snel inhalen!
Kalmte alleen kan u redden.

Goutum

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 20:47:46
Klopt in dat opzicht snap ik Galdiano's pessimisme wel, je kan FCU en NEC zomaar beide verliezen. Zo belangrijk die 2 voor de tegenstander!

Uiteindelijk krijgt ieder, over een heel seizoen bekeken, wat hem toekomt. Ons komt zéker een uitoverwinning toe en dat gaat deze week gebeuren!

CambuurAmersfoort

Laatste 3 gaat voor ons echt niet meer gebeuren hoor.
Roda op 10 zijn natuurlijk sowieso weg.
NEC zou bij overwinning op ons op 30 komen maar gaan natuurlijk in die laatste 3 toppers geen 6 punten pakken.
Rkc krijgt nu eerst ajax en feyenoord en dan pec nac dkv. Ook alle 3 pittig...en stel het ongelofelijke gebeurt en wij blijven op 35 steken en rkc gaat eroverheeen dan nog staat gae 4 achter ons. Die krijgen nog nac dkv heracles vitesse en roda....

Ik durf echt wel met bijna zekerheid te zeggen dat wij met 35 ook veilig zijn en nooit lager dan 15e eindigen

En ps. Wat hoop ik toch ontzettend dat roda eruit vliegt. Schijtclub.
Mooi dordt promoveren dan is de nr 18 voor volgend jaar ook vast bekend.

HilversumOnTour

En als je met zo'n seizoen als dit je je nog niet handhaaft hebben we volgend jaar helemaal een zware kluif! ;-) Fijne zondagavond mannen!!

Marc S

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 30, 2014, 21:01:50
Laatste 3 gaat voor ons echt niet meer gebeuren hoor.
Roda op 10 zijn natuurlijk sowieso weg.
NEC zou bij overwinning op ons op 30 komen maar gaan natuurlijk in die laatste 3 toppers geen 6 punten pakken.
Rkc krijgt nu eerst ajax en feyenoord en dan pec nac dkv. Ook alle 3 pittig...en stel het ongelofelijke gebeurt en wij blijven op 35 steken en rkc gaat eroverheeen dan nog staat gae 4 achter ons. Die krijgen nog nac dkv heracles vitesse en roda....

Ik durf echt wel met bijna zekerheid te zeggen dat wij met 35 ook veilig zijn en nooit lager dan 15e eindigen

En ps. Wat hoop ik toch ontzettend dat roda eruit vliegt. Schijtclub.
Mooi dordt promoveren dan is de nr 18 voor volgend jaar ook vast bekend.

Dat dachten ze vorig jaar ook over ons en de eagles  :_schater

Cambuur058

Citaat van: Marc S op maart 30, 2014, 22:08:02
Dat dachten ze vorig jaar ook over ons en de eagles  :_schater
hun hebben nog een veul kleiner budget dan ons

EastSide058

Ik zie liever Willem II, Sparta of MVV terugkeren. Echte clubs,met de financiële middelen en een goede achterban. 
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op maart 30, 2014, 22:16:40
Ik zie liever Willem II, Sparta of MVV terugkeren. Echte clubs,met de financiële middelen en een goede achterban.
nou nee, denk eerst liever aan onszelf

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op maart 30, 2014, 22:18:24
nou nee, denk eerst liever aan onszelf
Zitten wij in de  :jupiler league dan?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op maart 30, 2014, 22:20:31
Zitten wij in de  :jupiler league dan?
nee, maar jij hebt liever clubs met relatief veel geld voor een promovendus zoals sparta dan clubs met een hele lage begroting als Dordrecht

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op maart 30, 2014, 22:11:25
hun hebben nog een veul kleiner budget dan ons

Was ook niet waar ik op doelde. We spelen zelf net weer een jaar Eredivisie, en elke ploeg kan gewoon verassen. Natuurlijk is Dordt voor ons gunstiger. Mede doordat we daardoor meer geld krijgen uit het foxpotje. Maar dat is geen garantie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Minste tegendoelpunten van de Eredivisie (38), na Ajax (22), Twente (32) en Feyenoord (37). Naar de eigen doelpunten kijken we even niet.
Henk, held, bedankt

EastSide058

#2412
Citaat van: Cambuur058 op maart 30, 2014, 22:21:57
nee, maar jij hebt liever clubs met relatief veel geld voor een promovendus zoals sparta dan clubs met een hele lage begroting als Dordrecht
In dit geval wel ja, ik gun Dordrecht namelijk geen geldnood. Die ze wel gaan krijgen als ze zich niet gaan handhaven.

Dat is dadelijk weer een betaald voetbalclub minder...  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op maart 30, 2014, 22:32:40
In dit geval wel ja, ik gun Dordrecht namelijk geen geldnood. Die ze wel gaan krijgen als ze zich niet gaan handhaven.

Dat is dadelijk weer een betaald voetbalclub minder...  ;(

Ik hoor dat vaker: dat clubs failliet gaan bij degradatie en/of promotie. Vreemde oorzaak en gevolg vind ik dat. Als een club als Dordrecht het extra geld dat zij krijgen steken in de aanpassingen in het stadion en niet in de spelers dan gaan ze toch niet geldproblemen krijgen? Ze gaan geldproblemen krijgen als ze meer geld uitgeven dan dat er binnen komt.....

Dordrecht er mooi bij, Roda eruit
Eindhoven in de playoffs voor NEC
Excelsior in de playoffs voor FC Utrecht!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 11:53:36
Dordrecht er mooi bij, Roda eruit
Eindhoven in de playoffs voor NEC
Excelsior in de playoffs voor FC Utrecht!

:_schater :_schater Deal!! En Hilversum zit te juichen voor de derde optie
Henk, held, bedankt