Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

volgens mij doen ze het erom, oetlullen

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Dit gaat lekker hoor..

Leovardiascc

2-2 einde wedstrijd.  :zucht

Scc01

Wat zijn dat een prutsers.

Leovardiascc

beter knalt psv 2e helft over die duutsers heen, wegwezen met die moffen  :R

pvanbuijtene

Staan nog 7pt voor op nec:)

Cambuur Groningen

Citaat van: pvanbuijtene op maart 22, 2014, 21:39:49
Staan nog 7pt voor op nec:)
met een wedstrijd minder, en ze moeten nog naar Ajax en AZ en Twente thuis.

Dokkumer

En voor de 5e keer mag sc Farm puntjes weggeven aan concurrenten van ons.
Ach, wij pakken onze punten nog wel...

Verstuurd vanaf mijn spambox


drg

Nec komt toch niet dichterbij, wij komen wel dichterbij, de top 8 blijft gewoon in zicht, niet dat ik teleurgesteld zou zijn als dat aan het einde niet zo is maar zou erg fijn meegenomen zijn  :proost

EastSide058

Rieks wel een aardig spelertje daar bij NEC, misschien een spelertje voor volgend jaar (zou NEC degraderen), heeft een goede techniek en scoort makkelijk.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 22, 2014, 21:41:48
met een wedstrijd minder, en ze moeten nog naar Ajax en AZ en Twente thuis.
En tegen Cambuur dat dan 8 wedstrijden ongeslagen is
Henk, held, bedankt

Scc01

Mja om nou al die spelers te willen die degraderen. Maar is inderdaad een leuke speler.

Cambuur Groningen


Leovardiascc

2-1 bij 3e rebound :P