Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Ach ja wel met een wedstrijd minder. Utrecht pakken we ook wel "even" ;)

pvanbuijtene


Leovardiascc


pvanbuijtene

Mooiii roda achter

Cambuur Groningen

Citaat van: Leovardiascc op maart 22, 2014, 21:01:04
psv 1-0 :thumbsup
wordt een heerlijk weekend zo: niet spelen en toch het gevoel hebben dat we uitlopen  :thumbsup

Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 22, 2014, 21:01:54
wordt een heerlijk weekend zo: niet spelen en toch het gevoel hebben dat we uitlopen  :thumbsup

Win je volgende week thuis van AZ ook nog eens en verliezen die 2 weer punten dan kan je al niet meer 17&en18e worden. Ook theoretisch niet.

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op maart 22, 2014, 21:01:17
Mooiii roda achter
Roda staat wel heel ver naar voren. Die zijn nog niet verslagen.

Of PSV walst er straks overheen of Roda komt weer in de wedstrijd.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

tjongejonge had al 3-0 kunnen zijn.

EastSide058

#2273
Citaat van: Leovardiascc op maart 22, 2014, 21:09:48
tjongejonge had al 3-0 kunnen zijn.
Het is een kwestie van geduld dat heel Limburg de Jupiler League (definitief) vult  :devil

Nec 2-1
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Leovardiascc


Tukker

Citaat van: Leovardiascc op maart 22, 2014, 21:27:50
roda 1-1  :R
Dat krijg je als je zelf de kansen niet benut.
Niet eens onverdiend. Roda staat goed. Het ging ook een tijdje te goed voor PSV
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op maart 22, 2014, 21:29:50
Dat krijg je als je zelf de kansen niet benut.
Niet eens onverdiend. Roda staat goed. Het ging ook een tijdje te goed voor PSV

PSV had al 3-0 voor moeten staan..dan krijg je dit inderdaad.

Tukker

NEC nog maar met 10.  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

nec 2-2 tering  :R

mario