Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

We lopen dus 3 punten in op Vitesse  |:) :P

Destroyer

Conclusie, Vitesse is in Leeuwarden ook wel te verslaan. Sjezus wat een kansen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Citaat van: Destroyer op maart 15, 2014, 20:43:11
Conclusie, Vitesse is in Leeuwarden ook wel te verslaan. Sjezus wat een kansen

Dat stel individuelen bij elkaar dat een 'elftal' voor moet stellen moet geen probleem zijn, we kunnen alleen van onszelf verliezen

Len Cantello

Ik denk niet dat we nu moeten gaan denken dat we er al zijn. Het gouwehoer hier begint een beetje door te slaan,


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Wat een troosteloze sfeerloze stadions, zowel in Den Haag als in Almelo.


Dokkumer

Ik ben iig blij met deze tussenstanden. Op dit moment verliest elke concurrent 2 punten

Verstuurd vanaf mijn spambox


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Treb op maart 15, 2014, 20:57:06
Wat een troosteloze sfeerloze stadions, zowel in Den Haag als in Almelo.

Jep, en dan zijn er sommigen hier die zeggen dat de sfeer bij Cambuur ondermaats is  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 20:47:55
Ik denk niet dat we nu moeten gaan denken dat we er al zijn. Het gouwehoer hier begint een beetje door te slaan,


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik denk niet dat er iemand is die zal zeggen dat we er al zijn

Dokkumer

Was die overtreding van Botteghin er wel binnen? Heb het idee dat grunn genaaid wordt..

Verstuurd vanaf mijn spambox


drg

Hoppaaa, en weer linkerrijtje  |:)  :_schater

EastSide058

Ja hoor ado leidt 1-0
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 21:06:21
Was die overtreding van Botteghin er wel binnen? Heb het idee dat grunn genaaid wordt..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Ach laten we het niet meer over de arbitrage van deze seizoenshelft hebben.. blom trapte er net ook al in en heb gisteren ook weet ik veel hoeveel handsballen gezien, hetzelfde als de week ervoor tegen ajax en die week daarvoor en daarvoor etc

het lijken allemaal maar beslissingen te zijn die de scheidsrechters het beste uitkomen.

de Schoot

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 21:06:21
Was die overtreding van Botteghin er wel binnen? Heb het idee dat grunn genaaid wordt..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Buiten!!!  VIT-PSV was ook al dubieuze penalty. Drama arbitrage in NL!  :rodekaart

EastSide058

Die overtreding was er gewoon 2 meter buiten, kut knjb
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 15, 2014, 21:09:24
Ach laten we het niet meer over de arbitrage van deze seizoenshelft hebben.. blom trapte er net ook al in en heb gisteren ook weet ik veel hoeveel handsballen gezien, hetzelfde als de week ervoor tegen ajax en die week daarvoor en daarvoor etc

het lijken allemaal maar beslissingen te zijn die de scheidsrechters het beste uitkomen.
Die ons het beste uitkomen? Vorige week qas absoluut geen pingel voor ons.

Verstuurd vanaf mijn spambox