Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2014, 20:20:29
Helemaal mee eens als die jongens nu denken dat ze klaar zijn, en hun doel hebben gehaald, wordt het nog heel moeilijkl. We hebben 11 beesten nodig die voor 100% er voorgaan!

Als ze nu denken dat ze klaar zijn zou je denken dat feyenoord en psv ook gaan twijfelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2014, 20:20:29
Helemaal mee eens als die jongens nu denken dat ze klaar zijn, en hun doel hebben gehaald, wordt het nog heel moeilijkl. We hebben 11 beesten nodig die voor 100% er voorgaan!

Als je ziet hoe Manu reageert na het doelpunt van Barto (vooral vanaf de camera achter het doel), als je ziet hoe Lukoki reageert na het laatste fluitsignaal met matchwinnaar Manu, als je ziet hoe Manu reageert na zijn eigen doelpunt, als je ziet hoe Ritzmaaier de overwinning viert met Lodeweges, jesus Wat een team, 

:y :y :y :y :y :y :y :y :scc :scc :scc :scc.

Iedereen weet wat van hem verwacht wordt en wat ie moet doen!!
Henk, held, bedankt

speculeter

En nu in de luie stoel de uitslagen maar afwachten!
Onze 3 punten pakken ze ons niet meer af!

marrumer

Citaat van: peter op maart 15, 2014, 12:02:50
En nu in de luie stoel de uitslagen maar afwachten!
Onze 3 punten pakken ze ons niet meer af!
tsja je weet het maar nooit met de knvb  :_schater

Shar


[/quote]
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 03:33:17
Als je ziet hoe Manu reageert na het doelpunt van Barto (vooral vanaf de camera achter het doel), als je ziet hoe Lukoki reageert na het laatste fluitsignaal met matchwinnaar Manu, als je ziet hoe Manu reageert na zijn eigen doelpunt, als je ziet hoe Ritzmaaier de overwinning viert met Lodeweges, jesus Wat een team, 

:y :y :y :y :y :y :y :y :scc :scc :scc :scc.

Iedereen weet wat van hem verwacht wordt en wat ie moet doen!!

Helemaal mee eens. Dat is volgens mij ook de grote kracht van dit team, jongens die voor elkaar kunnen en willen werken.

Even terzijde: leuk dat er weer eens een Jos Peltzer binnen de lijnen liep   ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Shar op maart 15, 2014, 12:16:28

Even terzijde: leuk dat er weer eens een Jos Peltzer binnen de lijnen liep   ;)
De ouwe was een van de mooiste spelers ooit bij Cambuur!
Henk, held, bedankt

EastSide058

We zijn niet meer de minst scorende club van de eredivisie  |:)

Vanavond belangrijke wedstrijden:
Den Haag - Groningen
Heracles - Roda
Als die nou allebij gelijkspelen  :y
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 17:27:52
We zijn niet meer de minst scorende club van de eredivisie  |:)

Vanavond belangrijke wedstrijden:
Den Haag - Groningen
Heracles - Roda
Als die nou allebij gelijkspelen  :y
het maakt niet zo veel uit wat het word.. alle uitslagen hebben gunstige en ongunstige punten

speculeter

Laten groningen en heracles maar winnen.

Marc S

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 17:27:52
We zijn niet meer de minst scorende club van de eredivisie  |:)

Vanavond belangrijke wedstrijden:
Den Haag - Groningen
Heracles - Roda
Als die nou allebij gelijkspelen  :y

desnoods groningen en Heracles maar winnen hoor.

Dokkumer

Normaliter altijd...

Nu twijfel ik zowaar...

Verstuurd vanaf mijn spambox


RotterdamLeeuwarden

Groningen en Heracles moeten winnen inderdaad.
Welliswaar zakt Cambuur dan een paar plaatsen maar het hek voor de 16e plaats gaat dan zo goed als OP SLOT  |:) |:) |:) |:)

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

EastSide058

Citaat van: Marc S op maart 15, 2014, 17:37:55
desnoods groningen en Heracles maar winnen hoor.
Ja idd, onze doelstelling is nog steeds handhaven. Een extra is mooi: maar laat ons eerst de degradatiekandidaten onder ons houden.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Haha...snap de twijfel.
je wilt gewoon dat we 9e blijven.
ik blijf realistisch..loop liever 3 punten uit
op roda en nec

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: peter op maart 15, 2014, 17:48:02
Haha...snap de twijfel.
je wilt gewoon dat we 9e blijven.
ik blijf realistisch..loop liever 3 punten uit
op roda en nec

De 9e plaats is gewoon hartstikke mooi !!
Maar het nadeel is wel dat ALS Den Haag EN Roda winnen, dat alles nog dichter bij elkaar komt te staan.
Dan mag je geeneens een halve misstap maken, anders sta je zomaar toch weer 16e  ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)