Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2014, 14:05:38
Dat hebben wij afgelopen weekend maar even bevestigd [/size][/font][/color] :proost

En in de thuiswedstrijd ook, waar daar kwamen ze met de schrik vrij |:) |:)
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Yellow Army op maart 11, 2014, 15:56:06
Idd 5 en 8, maar als Zwolle of AZ een europees ticket haalt via de beker wordt het 5 en 9.

Dus beker finale maar AZ - Zwolle :P

jeff

Bij Heracles willen ze het geld voor het stadion uitbreiding lenen bij de gemeente.
Bron fox :

Eindelijk besluit over stadion Heracles

De gemeenteraad van Almelo neemt naar verwachting woensdagavond eindelijk een besluit over het stadion van voetbalclub Heracles. De eredivisieclub krijgt in ieder geval geen heel nieuw onderkomen, waarop Heracles eerst had ingezet. Heracles wil nu 8,2 miljoen euro van de gemeente lenen voor omvangrijke zogenoemde 'vernieuwbouw'.

Het Polman Stadion kan met dat geld uitgebreid worden van 8500 naar 13.500 zitplaatsen. De Europese Commissie moet zich echter nog wel uitspreken over eventuele ongeoorloofde staatssteun.

In juni vorig jaar gaf de Almelose gemeenteraad al groen licht voor complete nieuwbouw. Dat was haalbaar wanneer er ook 50.000 vierkante meter aan nieuwe winkelruimte werd gerealiseerd. Dat vond de provincie Overijssel echter geen goed idee. Die dreigde 8,9 miljoen voor versterking van de binnenstad van Almelo in de ijskast te zetten, waarna het plan van tafel ging.

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 16:02:34
PEC moet ook oppassen, ze moeten punten pakken tegen de Eagles, want daarna kunnen ze het heel moeilijk krijgen, 4x uit en 2x lastig thuis

PEC GAE
AZ PEC
ADO PEC
PEC GRO
RKC PEC
PEC PSV
TWE PEC
Wij gaan PEC nog voorbij  :proost

Dit wordt de eindstand (bron glazen bol Hengelo)
8. Groningen 43
9. Cambuur 41
10. Zwolle 39
11. Heracles 39
12. NAC 38
13. ADO 38
14. Eagles 36
15. Utrecht 36
-----------------
16. Roda 34
17. RKC 33
-----------------
18. NEC 31

En dan om Europees voetbal tegen PSV waarin Ritzmaier de beslissende er in trapt  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op maart 12, 2014, 19:39:22

En dan om Europees voetbal tegen PSV waarin Ritzmaier de beslissende er in trapt  |:)

Aan welke kant dan?

Len Cantello

Vind iedereen maar optimistisch. We zijn er nog lang niet. En dat gepraat van PSV en Feyenoord met Elvis en Ritz staat me ook totaal niet aan. Beetje de boel gekmaken terwijl ze met SCC nog een aantal finales moeten afwerken.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: Lore op maart 12, 2014, 20:01:36
Aan welke kant dan?
Aan de goeie kant natuurlijk. Anders maakt Nienhuis 'm een kopje kleiner  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Len Cantello op maart 12, 2014, 20:03:27
Vind iedereen maar optimistisch. We zijn er nog lang niet. En dat gepraat van PSV en Feyenoord met Elvis en Ritz staat me ook totaal niet aan. Beetje de boel gekmaken terwijl ze met SCC nog een aantal finales moeten afwerken.....

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dit weekend kan de basis gelegd worden. Bij winst mogen we hopen en bij verlies wordt het billenknijpen.
Ik ga uit van het positieve dus winst  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Len Cantello op maart 12, 2014, 20:03:27
Vind iedereen maar optimistisch. We zijn er nog lang niet. En dat gepraat van PSV en Feyenoord met Elvis en Ritz staat me ook totaal niet aan. Beetje de boel gekmaken terwijl ze met SCC nog een aantal finales moeten afwerken.....
Helemaal mee eens als die jongens nu denken dat ze klaar zijn, en hun doel hebben gehaald, wordt het nog heel moeilijkl. We hebben 11 beesten nodig die voor 100% er voorgaan!
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Len Cantello op maart 12, 2014, 20:03:27
Vind iedereen maar optimistisch. We zijn er nog lang niet. En dat gepraat van PSV en Feyenoord met Elvis en Ritz staat me ook totaal niet aan. Beetje de boel gekmaken terwijl ze met SCC nog een aantal finales moeten afwerken.....
Maar er zit een groot verschil tussen optimisme bij de spelers en optimisme bij de supporters.  :clint

Hopelijk zien Manu en Ritzmaier dit als stimulans.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

https://app.falconsocial.com/fbtab/viewtab/MjI3OTAwOTYzOTU2ODE5LDE1OTYxNjE2MDczMTU5OQ==

Ongelooflijk. Het spandoek was natuurlijk volledig stijlloos, maar een stadionverbod.... Opgelegd door je club nota bene.

  :|

Shar

Citaat van: dizzhead op maart 13, 2014, 22:41:01
https://app.falconsocial.com/fbtab/viewtab/MjI3OTAwOTYzOTU2ODE5LDE1OTYxNjE2MDczMTU5OQ==

Ongelooflijk. Het spandoek was natuurlijk volledig stijlloos, maar een stadionverbod.... Opgelegd door je club nota bene.

  :|

Nou, vind het eigenlijk wel ok. Tekst is volledig stijlloos en voor het zelfde geld krijg je als club zijnde een flinke boete of andere vervelende straf. Bovendien geef je als club een statement af naar andere supporters met dergelijke plannen. En na afgelopen zondag is mijn empathie voor dergelijke ajax supporters so wie so niet zo groot, dus vind het wel prima zo.

Lore

Citaat van: dizzhead op maart 13, 2014, 22:41:01
https://app.falconsocial.com/fbtab/viewtab/MjI3OTAwOTYzOTU2ODE5LDE1OTYxNjE2MDczMTU5OQ==

Ongelooflijk. Het spandoek was natuurlijk volledig stijlloos, maar een stadionverbod.... Opgelegd door je club nota bene.

  :|

Stijlloos zeker, maar ook bewust kwetsend. Zelfs zo bewust dat zij zelf wisten dat het spandoek nooit het stadion in zou komen als iemand het zou zien.

Het is misschien hard, maar een sv snap ik ergens nog wel

Utekleitrokken

Éen persoon die dus gestraft is? Er waren meer mensen die de verschillende delen mee hebben genomen van het spandoek. Een mooi alternatief zou zijn een voorwaardelijk sv maar wel een stevige boete per persoon waarbij het bedrag in zijn geheel wordt gestort naar een stichting die gerelateerd is met die ziekte.

Anti SV  :R

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op maart 14, 2014, 11:08:36
Éen persoon die dus gestraft is? Er waren meer mensen die de verschillende delen mee hebben genomen van het spandoek. Een mooi alternatief zou zijn een voorwaardelijk sv maar wel een stevige boete per persoon waarbij het bedrag in zijn geheel wordt gestort naar een stichting die gerelateerd is met die ziekte.

Anti SV  :R

Dat zou ik ook een passende straf vinden.

Aan de andere kant 'anti-sv'? Als iemand bij jouw thuis de boel sloopt of iemand op zijn bek slaat, dan laat jij hem er toch ook niet meer in?