Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 15:45:26
Ik dacht dat het 5de en 8ste was

Maar ik blijf dromen |:) |:) |:)

Idd 5 en 8, maar als Zwolle of AZ een europees ticket haalt via de beker wordt het 5 en 9.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op maart 11, 2014, 15:56:06
Idd 5 en 8, maar als Zwolle of AZ een europees ticket haalt via de beker wordt het 5 en 9.

En als Zwolle bij de eerste 8 (en boven ons) eindigt
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 15:59:26
En als Zwolle bij de eerste 8 (en boven ons) eindigt

klopt
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

#2028
PEC moet ook oppassen, ze moeten punten pakken tegen de Eagles, want daarna kunnen ze het heel moeilijk krijgen, 4x uit en 2x lastig thuis

PEC GAE
AZ PEC
ADO PEC
PEC GRO
RKC PEC
PEC PSV
TWE PEC
Henk, held, bedankt

marrumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 16:02:34
PEC moet ook oppassen, ze moeten punten pakken tegen de Eagles, want daarna kunnen ze het heel moeilijk krijgen, 4x uit en 2x lastig thuis

PEC GAE
AZ PEC
ADO PEC
PEC GRO
RKC PEC
PEC PSV
TWE PEC
die zijn echt wel al veilig hoor.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: marrumer op maart 11, 2014, 16:22:57
die zijn echt wel al veilig hoor.

Ze moeten oppassen voor ons!
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 16:47:15
Ze moeten oppassen voor ons!
En voor hun stekelige "vrienden"

Verstuurd vanaf mijn spambox


marrumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2014, 16:47:15
Ze moeten oppassen voor ons!
ja maar wij handhaven ons ook  |:)

TM

Citaat van: marrumer op maart 11, 2014, 16:22:57
die zijn echt wel al veilig hoor.

Ja wel veilig, maar ivm playoffs voor europa league is het wel interessant. Scheelt maar 3 punten met Zwolle. 8e plaats geeft al recht op die playoffs!

Tukker

#2034
Citaat van: Dokkumer op maart 11, 2014, 15:31:02
Waarom Zwolle en Groningen er niet bij? In deze flow kun je die 2 ook nog zomaar achterhalen ;)

Ja ik weet het, heel optimistisch geredeneerd, alleen is dit zo'n knotsgekke competitie dat het niet eens onmogelijk is.
Na vrijdag weten we of we naar boven of naar onderen moeten kijken.

Wat zou het toch een geweldige stunt zijn als we naar boven kunnen kijken.

Ik vertel mijn collega's op het werk (Enschede) het hele seizoen al dat wij de verrassing van het seizoen gaan worden. Tot nu toe lachen ze me nog steeds uit. Maar ik neem vrijdag (bij winst) alvast wat Cambuur koffiebekers mee terug naar Tukkerland. Krijgen ze daar maandag de koffie uit  :koffie
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead


Lore

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2014, 12:14:53
Voor de liefhebber van statistiek (en de interpretatie hiervan) heb ik nog een mooi artikeltje:
https://decorrespondent.nl/810/waarom-schlemiel-lex-immers-in-werkelijkheid-een-van-de-beste-voetballers-van-nederland-is/22836330-f4a1ff0a



:koffie

Echt een leuk artikel! Heb je hem al doorgestuurd naar Vd Belt?

moodygrunn

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2014, 12:14:53
Voor de liefhebber van statistiek (en de interpretatie hiervan) heb ik nog een mooi artikeltje:
https://decorrespondent.nl/810/waarom-schlemiel-lex-immers-in-werkelijkheid-een-van-de-beste-voetballers-van-nederland-is/22836330-f4a1ff0a



:koffie

Als je dat een leuk artikel vindt, dan kun je je lol op:
www.11tegen11.net
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 12, 2014, 13:27:40
Echt een leuk artikel! Heb je hem al doorgestuurd naar Vd Belt?

Toch Fledderus!!
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: moodygrunn op maart 12, 2014, 13:46:17
Als je dat een leuk artikel vindt, dan kun je je lol op:
www.11tegen11.net
:y   :thumbsup


FF snel doorgescand, dit viel mij vooral op:
The second 'problem' at Ajax is defending small leads. While most top teams improve their ExpG when leading by a single goal, this is certainly not the case at Ajax. This problem also existed during the past season, As a consequence, Ajax will allow more teams a comeback goal than their rivals.



Dat hebben wij afgelopen weekend maar even bevestigd :proost