Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 14:39:02
zou mooi zijn als groningen ook verliest

die had ik even over het hoofd gezien ja. staan inmiddels 0-1 achter.

Cambuur058

trieste boel daar in nijmegen.. http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=128

heeft nek ook een forum?

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 15:14:53
trieste boel daar in nijmegen.. http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=128

heeft nek ook een forum?

Je kunt die spelers er wel op aanspreken. De meeste verstaan er al niets van, want het is echt een vreemdelingenlegioen daar. Het kan ze allemaal geen fuck schelen. Mocht NEC degraderen speelt 75% bij een andere club volgend seizoen. Hetzelfde verhaal bij Roda en misschien in mindere mate, maar toch ook bij ons, Go Ahead en RKC. Die Koolwijk weet trouwens wel hoe hij deze situatie moet aanpakken zeg :_schater lulletje lampekatoen

Cambuur Groningen

3 punten achter op playoff europees ticket  :)

Dokkumer

Had 1 moeten zijn :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur058

volgende week winnen van rkc en je staat zomaar 9ste of iets in die richting

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2014, 19:00:29
Had 1 moeten zijn :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox
Je hebt gelijk, ik ben te mild. Stelletje prutsers! Weg met Lodeweges :insane

scc-aaron

Sneu om de supporters niet binnen te laten. http://m.lc.nl/sport/cambuur/article16696063.ece

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk




EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Het programma:


NAC – 32 punten (10e):
NAC – Ajax
NAC – FC Utrecht
Go Ahead Eagles – Nac
NAC – FC Twente
FC Groningen – Nac
NAC – Rkc
PSV – Nac

SC Cambuur – 31 punten (11e):
Cambuur – Rkc
Cambuur – Az
FC Utrecht – Cambuur
NEC – Cambuur
Cambuur – Vitesse
Feyenoord – Cambuur
Cambuur – Ado

Go Ahead Eagles – 31 punten (12e):
PEC – Go Ahead
Feyenoord – Go Ahead
Go Ahead – Nac
Heracles – Go Ahead
Go Ahead – Heerenveen
Vitesse – Go Ahead
Go Ahead – Roda Jc

Heracles Almelo – 30 punten (13e):
Heracles – Roda Jc
NEC – Heracles
Heracles – Feyenoord
Heracles – Go Ahead
FC Utrecht – Heracles
Heracles – Ajax
FC Groningen - Heracles

FC Utrecht – 30 punten (14e):
NEC – FC Utrecht
NAC – FC Utrecht
FC Utrecht – Cambuur
ADO Den Haag – FC Utrecht
FC Utrecht – Heracles
Heerenveen – FC Utrecht
FC Utrecht – Vitesse

ADO Den Haag – 29 punten (15e):
ADO – FC Groningen
ADO – PEC Zwolle
FC Twente – Ado
ADO – FC Utrecht
Ajax – Ado
ADO – Az
SC Cambuur – Ado

RKC Waalwijk – 27 punten (16e):
Cambuur – Rkc
Roda JC – Rkc
RKC – Ajax
Feyenoord – Rkc
RKC – PEC Zwolle
NAC – Rkc
RKC – Heerenveen

Roda JC – 25 punten (17e):
Heracles – Roda Jc
PSV – Roda Jc
Roda JC – Rkc
Roda JC – Az
FC Twente – Roda Jc
Roda JC – FC Groningen
Go Ahead Eagles – Roda Jc

NEC Nijmegen – 25 punten (18e):
NEC – FC Utrecht
Heerenveen – Nec
NEC – Heracles
NEC – Cambuur
AZ – Nec
NEC – FC Twente
Ajax - NEC
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Waarom Zwolle en Groningen er niet bij? In deze flow kun je die 2 ook nog zomaar achterhalen ;)

Ja ik weet het, heel optimistisch geredeneerd, alleen is dit zo'n knotsgekke competitie dat het niet eens onmogelijk is.

speculeter

Wij eindigen9e
dkv6e.
mooi tegen elkaar voor play off. :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op maart 11, 2014, 15:36:21
Wij eindigen9e
dkv6e.
mooi tegen elkaar voor play off. :_schater

Ik dacht dat het 5de en 8ste was

Maar ik blijf dromen |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt