Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: moodygrunn op maart 08, 2014, 22:47:05
Da's niet helemaal waar, ADO en Eagles kunnen bij winst tegen RKC en Twente nog over ons heen.
Je gaat er toch niet van uit dat Cambuur gaat verliezen morgen ? 
O nee, ik zie het al     2-3  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist


Treb

Tot nu toe een prima weekend hoor. NEC loopt niet op ons in, laten NEC en Roda maar uitmaken wie er gaat degraderen. Eagles winnen morgen niet van Twente, dat betekent dat alleen ADO over ons heen zou kunnen gaan.
Ik ga er niet van uit dat we een punt of punten gaan pakken vandaag, dus in een weekend waar we Ajax uit hebben 1 plaatsje zakken is prima.

Volgende week RKC thuis, die MOET je gewoon pakken. Als we tegen RKC winnen, zijn we zo goed als veilig.

Dus, RKC, ADO, Heracles, Eagles en Utrecht gaan uitmaken wie er NC spelen, Roda en NEC wie er rechtstreeks degraderen.

|:)

Galdiano

En als we van RKC verliezen?
Ik hoor alleen het senario als we winnen, maar je kan zomaar ook eens een wedstrijd verliezen  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op maart 09, 2014, 08:04:06
En als we van RKC verliezen?
Ik hoor alleen het senario als we winnen, maar je kan zomaar ook eens een wedstrijd verliezen  :|

Thuis? Verliezen van RKC? Zie ik echt niet gebeuren.. we zijn thuis bijna onverslaanbaar.  |:)

Galdiano

Citaat van: Treb op maart 09, 2014, 08:07:23
Thuis? Verliezen van RKC? Zie ik echt niet gebeuren.. we zijn thuis bijna onverslaanbaar.  |:)

Ik zie RKC van clubs onder Cambuur als gevaarlijkste!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op maart 09, 2014, 08:12:14
Ik zie RKC van clubs onder Cambuur als gevaarlijkste!

Mwah.. thuis geen probleem. AZ thuis gaan we ook winnen. Vitesse wordt een ander verhaal.

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op maart 09, 2014, 08:12:14
Ik zie RKC van clubs onder Cambuur als gevaarlijkste!
Nou, normaal gesproken schat ik Utrecht en Heracles hoger in en zelfs NEC (maar ja daar twijfel ik na gisteren wel aan). Maar ook daar geldt weer dat zowel Utrecht en Heracles de komende 2 weken tegen NEC spelen, dus ook weer puntverlies voor die ploegen. Dus als we winnen van RKC ziet het er gunstig uit, als we dan ook nog winnen van AZ ziet het er fantastisch uit

Marc S

We moeten ook nog maar "even" winnen van RKC he. Is een vervelende ploeg die zomaar kan winnen overal.

losang09

Ok. het was geen geen beste wedstrijd van de Nijmeegse Eendracht maar dit ?

NEC supporters vallen club aan :

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/251697/nec-fans-vallen-eigen-spelers-en-stadion-aan/

speculeter

Citaat van: losang09 op maart 09, 2014, 09:51:47
Ok. het was geen geen beste wedstrijd van de Nijmeegse Eendracht maar dit ?

NEC supporters vallen club aan :

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/251697/nec-fans-vallen-eigen-spelers-en-stadion-aan/
als ik zoiets lees ben ik toch wel trots
op onze supporters |:)

Cambuur058

wat is beter, winst ado of winst rkc?

Shar

#1992
Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 12:21:26
wat is beter, winst ado of winst rkc?

Wat mij betreft gelijkspel of winst ADO. Als RKC vandaag wint kunnen ze volgende week zomaar beiden boven ons staan.

Cambuur058

Citaat van: Shar op maart 09, 2014, 12:24:29
Wat mij betreft gelijkspel of winst ADO. Als RKC vandaag wint kunnen ze volgende week zomaar beiden boven ons staan.
zo zie ik het niet omdat we wel winnen van rkc thuis
dus ik hoop op gelijkspel of winst RKC

Shar

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 12:32:45
zo zie ik het niet omdat we wel winnen van rkc thuis
dus ik hoop op gelijkspel of winst RKC

Ik hoop dat je gelijk hebt maar zolang een wedstrijd niet gespeeld is kan het alle kanten op. Zo verwacht ik dat we vanmiddag geen punten behalen, maar ik sluit het op voorhand toch ook niet 100% uit. We hebben Ajax tenslotte al vaker verslagen.