Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Roda gewoon volgende week weer op 8 punten.
heracles dik achter is positief.
zwolle ook weer achter
straks utrecht nog verliezen.
ook nec loopt in ieder geval niks in.
niet zo slecht toch?

brambo3004

Citaat van: peter op maart 08, 2014, 20:47:09
Roda gewoon volgende week weer op 8 punten.


11 punten bedoel je? :devil

speculeter

Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2014, 21:48:28
11 punten bedoel je? :devil
ga ik niet van uit..maar zal wel gat in de lucht
springen als het zo is!

Cambuur Groningen

Mooi, Utrecht ook achter

Eewal

Een verlies van een concurrent is even belangrijk als een winst van Cambuur. Kom maar door met die mooie tussenstanden en uitslagen :)

speculeter

Morgen winnen en je staat ws in linkerrijtje.
Op plek 9 met puntje achterstand op plek 8!

Eewal

Citaat van: peter op maart 08, 2014, 22:10:11
Morgen winnen en je staat ws in linkerrijtje.
Op plek 9 met puntje achterstand op plek 8!

helaas winnen we morgen niet :)

Cambuur058

Citaat van: Eewal op maart 08, 2014, 22:11:17
helaas winnen we morgen niet :)
idd maar het geeft wel perspectief voor volgende week

Dokkumer

Citaat van: Eewal op maart 08, 2014, 22:11:17
helaas winnen we morgen niet :)
Makje juh... |De wet van Dokkie gaat op. Hoe langer een goede serie blijft doorgaan, des te dichterbij de serie doorbroken gaat worden.
Deze wet werkt ook omgekeerd, dus morgen de eerste uitoverwinning |:)

Eewal

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2014, 22:27:11
Makje juh... |De wet van Dokkie gaat op. Hoe langer een goede serie blijft doorgaan, des te dichterbij de serie doorbroken gaat worden.
Deze wet werkt ook omgekeerd, dus morgen de eerste uitoverwinning |:)

Ik kan me de 0-2 ruststand in De Meer nog herinneren.... :)

Cambuur Groningen

Zo een hele avond voetbal gezien en we staan nog steeds 11e :y

Eewal

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 08, 2014, 22:35:39
Zo een hele avond voetbal gezien en we staan nog steeds 11e :y

Prachtig toch..

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 08, 2014, 22:35:39
Zo een hele avond voetbal gezien en we staan nog steeds 11e :y
Dat is niet verkeerd. We kunnen morgen alleen nog maar stijgen  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Eewal op maart 08, 2014, 22:32:22
Ik kan me de 0-2 ruststand in De Meer nog herinneren.... :)
Troost je, Peter van Vossen speelt morgen niet (niet bij de selectie) :devil

moodygrunn

Citaat van: Tukker op maart 08, 2014, 22:43:19
Dat is niet verkeerd. We kunnen morgen alleen nog maar stijgen  |:)

Da's niet helemaal waar, ADO en Eagles kunnen bij winst tegen RKC en Twente nog over ons heen.
In Henk en Sandor we trust