Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 07, 2014, 12:23:26
Moet zeggen dat ik zin heb in Roda JC - NEC morgenavond! Ga er eens goed voor zitten, heel benieuwd wat de uitslag gaat worden.

Van mij mag NEC winnen daar!
van mij ook, dan is het gewoon helemaal gebeurd bij roda  :)

Collingwood

Gelijk vind ik ook prima (misschien nog wel beter), als Roda maar niet wint!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

Ja, maar wij moeten nog wel naar NEC. Dan is het misschien beter dat Roda wint.

Marc S

Doe maar een gelijkspel en als het toch moet roda maar winnen. Maakt me verder niets uit wie er degradeerd zolang wij maar boven de strepen blijven :P

Lore

Het is in ieder geval heerlijk om te vernemen dat de uitslag nooit rampzalig kan zijn voor Cambuur, dat is ook wel eens anders geweest!

Persoonlijk heb ik een enorme voorkeur voor een gelijkspel NEC blijft dan op minimaal 4 punten en Roda is dan eigenlijk wel afgeschreven......

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 07, 2014, 14:50:33
Het is in ieder geval heerlijk om te vernemen dat de uitslag nooit rampzalig kan zijn voor Cambuur, dat is ook wel eens anders geweest!

Persoonlijk heb ik een enorme voorkeur voor een gelijkspel NEC blijft dan op minimaal 4 punten en Roda is dan eigenlijk wel afgeschreven......

Eensch!
Henk, held, bedankt

Collingwood

Fernandez uit de selectie gezet bij PEC Zwolle. (Nogmaals) blij dat die halvegare niet naar ons clubke is gekomen!
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2014, 15:10:08
Fernandez uit de selectie gezet bij PEC Zwolle. (Nogmaals) blij dat die halvegare niet naar ons clubke is gekomen!

Las het ook ja, blij dat hij hier niet heen wou, halve gare  :_spank

EastSide058

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2014, 12:42:11
Gelijk vind ik ook prima (misschien nog wel beter), als Roda maar niet wint!  :proost

NEC gaat daar winnen lees op dat prikbord van Roda dat ze vol achter hun ploeg gaan staan terwijl er geen enkele sfeer is..  tworden alleen maar fluitconcerten en daar worden de spelers van joda ook niet beter van NEC wint en dan zijn we eindelijk af van dat gehucht in Duitsland

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Voor de mensen onder ons die Roda graag zien absteigen.



vond het persoonlijk wel humor.

marrumer

Citaat van: Marc S op maart 07, 2014, 20:12:14
Voor de mensen onder ons die Roda graag zien absteigen.



vond het persoonlijk wel humor.
haha leuk dit is ook een grappige

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2014, 15:10:08
Fernandez uit de selectie gezet bij PEC Zwolle. (Nogmaals) blij dat die halvegare niet naar ons clubke is gekomen!

Oh ?
Ik meende dat ie zo belangrijk was voor de Zwollenaren.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 07, 2014, 21:32:47
Oh ?
Ik meende dat ie zo belangrijk was voor de Zwollenaren.

Benson had toch ook problemen veroorzaakt? Wou contract niet verlengen meende ik...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Trainer Anton Janssen ontbreekt vanavond wegens griep. Assistenten Ron de Groot en Jack de Gier nemen de honneurs waar in het cruciale degradatieduel met hekkensluiter Roda JC.

Beetje vreemd! Al zou ik, als trainer van NEC, de meest enge ziekte hebben: hier was ik bij geweest!

HilversumOnTour

 Roda oogt sterker dan NEC!