Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

Heerlijk leedvermaak dit, ze hadden het 4 jaar geleden al moeten gaan voelen en meemaken maar werden door de arbitrage er in gehouden. Mara nu staan ze de rand van de afgrond waar zelfs de zij hun niet meer in de divisie kunnen houden, lekker degraderen en fuseren met hun streekgenoten  |:)

CambuurAmersfoort

Heerlijk dit echt genieten. Ten eerste vind ik roda sowieso al een walgelijke club, maar het gelik dat ze jarenlang hebben gehad komt nu in 1 seizoen allemaal negatief terug.
Ik hoop dan ook echt van harte dat ze laatste worden. Bij een verlies dit weekend is het denk ik wel gedaan.En aangezien je met powel voorin de oorlog ook niet gaat winnen is de kans op een driepunter voor nec toch zeker aanwezig. Dan ado en rkc gelijkspelen en dan is het voor ons toch weer prima weekend.

Len Cantello


Citaat van: drg op maart 06, 2014, 08:08:21
Heerlijk leedvermaak dit, ze hadden het 4 jaar geleden al moeten gaan voelen en meemaken maar werden door de arbitrage er in gehouden. Mara nu staan ze de rand van de afgrond waar zelfs de zij hun niet meer in de divisie kunnen houden, lekker degraderen en fuseren met hun streekgenoten  |:)
Wat zou er van zeggen als wij in een fusie werden gedwongen? Praat van niks dit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2014, 09:00:10
Wat zou er van zeggen als wij in een fusie werden gedwongen? Praat van niks dit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

A-MEN. Ook al heb ik schijt aan het dkv van Limburg wat bestaat uit fusies, nooit fuseren met een authentieke club als MVV of een sympathieke club als Fortuna. Laat ze maar lekker in de mijnen wegzakken.

Viper


speculeter

Dat roda heeft al zo verschrikkelijk vaak mazzel gehad.
het houd een keer op natuurlijk.
las in de vi dat het daar een bende is op alle gebieden.
laat ze maar lekker een jaartje afdalen!

Dokkumer

Citaat van: Viper op maart 06, 2014, 09:10:17
Volkslied. :|
Tja, niet elke club kan zo perfect zijn als de onze :_schater

zeewolde


dizzhead

Citaat van: zeewolde op maart 06, 2014, 10:14:58
Wel goed als het de goaltune is?

Bij een goaltune staan natuurlijk niet 22 spelers, inclusief arbitrage, in de houding voor een lied waar tenminste 90% van die spelers en arbitrage niks mee hebben.

Viper

Bovendien is het toe-eigening / misbruik van provinciale folklore.

dizzhead

Citaat van: Viper op maart 06, 2014, 10:31:29
Bovendien is het toe-eigening / misbruik van provinciale folklore.
Dat is bij MVV dan wel weer stedelijke folklore... Moet gezegd worden  ;)

zeewolde

Citaat van: Viper op maart 06, 2014, 10:31:29
Bovendien is het toe-eigening / misbruik van provinciale folklore.

ik ben het met je eens, maar ook als goaltune vind ik het irritant, daarom de vraag. Volgens mij doet Groningen dit nu al vele jaren, had vroeger veel sympathie voor de FCG, maar ze hebben iets teveel alleen maar derbys met dkv gehad en zijn er op gaan lijken: Volkslied, "grappige"acties die nergens op slaan en een dooie boel in het stadion.

Viper

Citaat van: dizzhead op maart 06, 2014, 10:36:04
Dat is bij MVV dan wel weer stedelijke folklore... Moet gezegd worden  ;)

Dat is wel een verschil inderdaad!

Citaat van: zeewolde op maart 06, 2014, 10:36:17
ik ben het met je eens, maar ook als goaltune vind ik het irritant, daarom de vraag. Volgens mij doet Groningen dit nu al vele jaren, had vroeger veel sympathie voor de FCG, maar ze hebben iets teveel alleen maar derbys met dkv gehad en zijn er op gaan lijken: Volkslied, "grappige"acties die nergens op slaan en een dooie boel in het stadion.

FC Groningen is FC Groningen niet meer. Na het verlaten van Stadion Oosterpark is alles 'plastic' geworden. Ik hoop dat het met Cambuur niet zo afloopt. Het verschil met FC Groningen is natuurlijk dat wij een provinciale aartsrivaal hebben, die haaks op ons staat.

Dokkumer

Het dkv van limburg gaat per week meer op haar vieze inteeltzusje lijken. Er is iemand die nu oproept om het "capo platform" te gaan gebruiken met een megafoon :_schater

HilversumOnTour

Moet zeggen dat ik zin heb in Roda JC - NEC morgenavond! Ga er eens goed voor zitten, heel benieuwd wat de uitslag gaat worden.

Van mij mag NEC winnen daar!