Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

RKC al na 10 minuten 1-0 achter tegen AZ. Als ze verliezen hebben we een voorsprong van vier punten op de play-off plaatsen, lekker met het oog op volgende week.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

De rest van de teams die rondom en onder ons staan
hebben volgende week ook geen makkelijk programma.
Leeuwin mooi herstellen.
Obeche paar minuten maken en dan thuis
tegen rkc maar weer knallen!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

4-0

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 18:00:54
4-0

Verstuurd vanaf mijn spambox
Mooi zo, zo gaat langzamerhand het doelsaldo van RKC ook in hun nadeel werken! Al met al een heel lekker weekend zo

Dokkumer

Zeker, concurrentie loopt niet in en de ruimte om adrm te halen wordt zo per week groter

Verstuurd vanaf mijn spambox


Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 18:22:06
Zeker, concurrentie loopt niet in en de ruimte om adrm te halen wordt zo per week groter

Verstuurd vanaf mijn spambox

Sterker nog, we lopen nu een punt uit op Roda, Rkc, Eagles

Bernardo

Zo, die Pelle kan nu wel eeb schorsing verwachten lijkt me.

HilversumOnTour

Citaat van: Bernardo op maart 02, 2014, 21:47:44
Zo, die Pelle kan nu wel eeb schorsing verwachten lijkt me.

Laat die schorsing maar even wachten totdat wij in de Kuip spelen!  :0=

Dokkumer

RL kom er maar in. Fred Rutten nieuwe trainer Feyenoord... Dat wordt volgend seizoen fluitend directe degradatie ontlopen voor ons :devil

Dokkumer

Meer Kakkerlaknieuws: Feyenoord heeft Pelle voor 2 duels geschorst. Ben benieuwd wat de KNVB nog doet.

papagaaiensoep

Volgende week:

Roda - NEK
RKC - ADO
GAE - Twente

Egels mut uiteraard verliezen, maar die andere twee wat mij betreft geliek spel. Twee punten verdelen onderin is momenteel volgens mij beter dan een ploeg 3 punten of Roda mag hooguut van NEK winnen. Andere kant: winst voor NEK is een vrijwel zeker degradatie voor die moffen.

Bernardo

Gelijkspel gewoon veruit beste, schieten de vier ploegen allemaal niks mee op!

IsmailvanEssen

Citaat van: papagaaiensoep op maart 03, 2014, 14:52:08
Volgende week:

Roda - NEK
RKC - ADO
GAE - Twente

Egels mut uiteraard verliezen, maar die andere twee wat mij betreft geliek spel. Twee punten verdelen onderin is momenteel volgens mij beter dan een ploeg 3 punten of Roda mag hooguut van NEK winnen. Andere kant: winst voor NEK is een vrijwel zeker degradatie voor die moffen.

Yes gelijkspel zou het beste zijn natuurlijk.. verder GAE verliezen natuurlijk..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Tukker

Citaat van: Bernardo op maart 03, 2014, 14:53:21
Gelijkspel gewoon veruit beste, schieten de vier ploegen allemaal niks mee op!
Precies, mochten we onverhoopt toch verliezen in de Arena lopen ze maar 1 puntje in.
En dan hebben wij altijd nog ons betere doelsaldo.

In ieder geval de komende weken geen  :rodekaart oplopen; schorsingen kun je aan het eind van de competitie niet gebruiken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist