Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen


Cambuur058


Cambuur Groningen

Goed moment om Powell nog even in te brengen :_schater

Voorstopper

Citaat van: Cambuur058 op maart 01, 2014, 22:20:45
3-0 vites

Is nog veel te weinig.....vites moeten we thuis wel kunnen hebben als ik het zo zie......

Dokkumer

Mooi, goede uitslagen gisteren. Concurrentie boven ons loopt niet weg en onder ons loopt men niet of nauwelijks in. Gewoon winnen vandaag en we kunnen iets naar boven kijken.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 08:09:40
Mooi, goede uitslagen gisteren. Concurrentie boven ons loopt niet weg en onder ons loopt men niet of nauwelijks in. Gewoon winnen vandaag en we kunnen iets naar boven kijken.

Gewoon winnen......  :_schater

Len Cantello

OK. We gaan ongewoon winnen!!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Collingwood

Utrecht - Twente 0-1.  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoppakee, D-DAY is gestart!!

Later wordt nog met respect over deze dag gepraat, de eerste uitoverwinning van ons clubke die de inhaalrace naar de EL play offs opende!! Later als we europa ingaan, zullen we dit nog met meemoed herinneren! _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Kut 1-1 bij Utrecht

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2014, 12:53:16
Hoppakee, D-DAY is gestart!!

Later wordt nog met respect over deze dag gepraat, de eerste uitoverwinning van ons clubke die de inhaalrace naar de EL play offs opende!! Later als we europa ingaan, zullen we dit nog met meemoed herinneren! _O_ _O_

Ik denk Dat het D-Day was met de wedstrijd Cambuur - Heerenveen en heel recent nog Cambuur - Roda.
Toen waren de belangen heel, heel groot, en ik heb nu het idee dat het nu iets minder is.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

thankyou

Iemand die een live stream heeft voor zometeen janlul.com zend de wedstrijd niet uit en heb geen fox.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

punkman

Citaat van: thankyou op maart 02, 2014, 14:12:13
Iemand die een live stream heeft voor zometeen janlul.com zend de wedstrijd niet uit en heb geen fox.

http://dazsports.org/daz1.html

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates