Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Galdiano op maart 01, 2014, 21:35:39
Prachtig! Zwolle - nek ook gelijk!
Heel gunstig!
Den Haag gelijk gebleven en Eagles verloren; het had slechter gekund.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Die 1e uitoverwinning zou nu wel héél lekker zijn!!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

Mooie eindstanden

heel 058 ontploft als we gewoon morgen winnen . Ik heb er iig een goed gevoel over

:scc |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Je mag niet naar andere clubs kijken...maar dit zijn wel hele fijne uitslagen
zeg!

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S


Cambuur Groningen

Citaat van: peter op maart 01, 2014, 21:43:59
Je mag niet naar andere clubs kijken...maar dit zijn wel hele fijne uitslagen
zeg!
Van mij mag het hoor. En ook alvast even naar volgende week kijken:
Roda - Nec en RKC-ADO, Gaan hoe dan ook weer klapjes vallen

Tukker

Alleen Ajax, Twente en Vitesse nog maar minder tegentreffers  :thumbsup

Even genieten van het moment   :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 01, 2014, 21:50:41
Van mij mag het hoor. En ook alvast even naar volgende week kijken:
Roda - Nec en RKC-ADO, Gaan hoe dan ook weer klapjes vallen
Gelukkig hebben we volgende week zelf een makkie  :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Citaat van: Tukker op maart 01, 2014, 21:55:00
Gelukkig hebben we volgende week zelf een makkie  :insane
:)Mochten we onverhoopt verliezen, dan valt de schade mee denk ik

Voorstopper

Roda weer met een  :rodekaart  en (op dit moment) 2-0 achter. Zal wel weer aan de scheids liggen denk ik...

In ieder geval als we morgen verliezen (wat ik niet denk) houden we sowieso nog 4 ploegen onder ons...:)  |:) |:) |:)

mario

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 01, 2014, 22:03:47
:)Mochten we onverhoopt verliezen, dan valt de schade mee denk ik

Met volgende week Ajax uit.... Dacht het niet.

Verstuurd vanaf thuis.


Marc S

Ajax uit, makkie toch? :p

EastSide058

Citaat van: Marc S op maart 01, 2014, 22:14:30
Ajax uit, makkie toch? :p
Met wat red bull erbij wel ja  :devil
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur Groningen

Citaat van: mario op maart 01, 2014, 22:10:43
Met volgende week Ajax uit.... Dacht het niet.

Verstuurd vanaf thuis.
Echt wel, Roda tegen NEC en RKC tegen ADO, daar verliezen de concurrenten ook punten