Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 02:32:56
Hoe kan GAE ons ooit nog inhalen:

Thuis PSV
Thuis Twente
Uit Pec
Thuis Nac
Uit Feyenoord

Maximaal 3 punten uit 5 wedstrijden

Pfff, toch hopen dat zij van PEC en NAC winnen. Dat zijn directe concurrenten voor Europees vietbal

SCCornjum

Laatste training Twente voor duel vandaag tegen Feyenoord 16:30.
Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

#1712
Nu moeten RKC en Utrecht ff verliezen, dan zou het pas echt een top weekend worden  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Daddy T.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 02:32:56
Hoe kan GAE ons ooit nog inhalen:

Thuis PSV
Thuis Twente
Uit Pec
Thuis Nac
Uit Feyenoord

Maximaal 3 punten uit 5 wedstrijden

Wij spelen nog 4x thuis (RKC, AZ, Vitesse, Ado), drie van de vier winnen en dan moeten we ons met 38 toch wel veilig spelen. Als je in de vier uitwedstrijden nog een paar puntjes meepakt kom je op 40 punten.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

EastSide058

Utrecht 0-0 Groningen, beide clubs die we kunnen hebben. Zou mooi zijn als het zo bleef of Groningen scoort
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Klote, Utrecht in 89ste minuut met de 1-0...
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2014, 14:16:10
Klote, Utrecht in 89ste minuut met de 1-0...
Volgende week winnen van Groningen en we staan boven hun :P

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 23, 2014, 14:17:34
Volgende week winnen van Groningen en we staan boven hun :P

Haha, zo kun je het ook bekijken! Groningen speelt de tweede helft erg matig trouwens, dus ik sluit het zeker niet uit.
Kalmte alleen kan u redden.

Unknown

Zelden zoveel punten gehaald maar de concurrentie blijft ook maar winnen. Vreemde competitie.

Collingwood

Klopt, gelukkig nu wel een gat met NEC en Roda. Hopelijk verliest RKC 'gewoon' bij Vitesse. En ik denk dat we GAE voorlopig ook wel onder ons houden, want die hebben een loodzwaar programma.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ja hoor, RKC op 0-1...
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2014, 14:45:01
Ja hoor, RKC op 0-1...
hier wordt je toch helemaal gestoord van...

Scc01

Wat een belachelijk gedoe. Altijd mazzel die lui

Marc S

RKC speelt altijd goed tegen die clubs. Had hier al rekening mee gehouden.

Cambuur058

FC Groningen verliest van UTRECHT  :zucht
RKC voor bij Vitesse  :zucht