Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

Het is al zo vaak gezegd, we moeten het zelf doen.

Win je morgen sta je gewoon weer 14de

EastSide058

We moeten gewoon winnen anders is het over en uit  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Destroyer

Citaat van: Official-Sphere op februari 15, 2014, 21:07:38
We moeten gewoon winnen anders is het over en uit  ;(
over en uit? Is morgen de laatste wedstrijd dan?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Wat een paniek weer, we komen sowieso niet onderaan te staan. En alles staat zo dicht bij elkaar. Gewoon van eigen kracht uitgaan

DMS78

Citaat van: Official-Sphere op februari 15, 2014, 21:07:38
We moeten gewoon winnen anders is het over en uit  ;(

Wat een gezwam....  :zucht

Destroyer

NEC scoord net zijn derde goal 1-3
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

we moeten morgen wel winnen ja...

Cambuur Groningen

Je kunt het ook positief zien: Als het zo blijft en we winnen 2 keer, staan we 7 punten boven Roda

EastSide058

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2014, 21:09:17
over en uit? Is morgen de laatste wedstrijd dan?
nope maar als ik naar onze huidige situatie bekijk en dat wij punten morsen en de concurrenten hier en daar wat punten pakken dan is het afgelopen. Iedereen hier zegt dat we van Olle winnen maar dat wil ik eerst nog wel eens zien

De dood of de gladiolen
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Len Cantello

Jankers...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: Official-Sphere op februari 15, 2014, 21:18:02
nope maar als ik naar onze huidige situatie bekijk en dat wij punten morsen en de concurrenten hier en daar wat punten pakken dan is het afgelopen. Iedereen hier zegt dat we van Olle winnen maar dat wil ik eerst nog wel eens zien

De dood of de gladiolen

Dat beseft men echt wel hoor, net als het belang als tegen dkv! Nog aardig wat wedstrijden te gaan, als we tegen alle concurrenten thuis maar de punten pakken komt hét goed!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

wut toch schijt ziek van deze competitie , morge moet er gewonnen worden

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op februari 15, 2014, 21:30:48
Jankers...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

WIJ WINNEN!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Voor zoveelste keer...
van je eigen kracht uitgaan!
utrecht ook weer achter.die halen we nu ook in.

Scc01

Mickey mouse league