Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Tukker op februari 12, 2014, 21:09:11
Het voetbal van Groningen tegen Twente is trouwens niet om aan te zien.

Met 11 man voor de pot hangen en hopen op een gelukkig uitvalletje.

Goed voetbal is niet mogelijk op dit veld lijkt me. Niks voor Cambuur dat knollenveld.

Na dat de 1-1 viel was het wel een goede pot. Ging groningen ook meer voetballen.

Galdiano

Zivkovic had de 2-1 moeten maken, wat een kans. Chery daarvoor al een kans op de 2-0, maar schiet recht op de keeper af!

Ondanks veld overwicht van Twente verdiende Groningen gezien de kansen de 3 punten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

Red de Kuip presenteert nieuw plan

Gepubliceerd op 13 februari 2014 - 12:13
Het verbouwde Feyenoord-stadion van de stichting Red de Kuip kan 70.000 supporters herbergen. De voetbaltempel op Zuid kost dan 145 miljoen euro. Steun van de stad is niet nodig. De initiatiefnemers presenteerden hun aangepaste plan gisteren aan de Kuip-trojka, die alle plannen voor een nieuw of gerenoveerd stadion onderzoekt. 'We hebben op verzoek van Feyenoord ons voorstel verder uitgewerkt. Door het verlengen van de nieuwe, derde ring kunnen we die 70.000 mensen kwijt,' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.

Een afsluitbaar dak op 'Red de Kuip' wordt afgeraden. 'Het kán wel, maar dat vraagt dan een investering van zo'n 40 miljoen euro méér. Dat verdien je niet terug met voetbal alleen. Dan zul je extra evenementen moeten aantrekken.'

Buffer
Behalve de al bestaande partners als bouwer Besix, ingenieursbureau IOB en hijs- en takelgigant Mammoet heeft zich nu ook adviesbureau Hypercube bij dit gezelschap gevoegd. Dit heeft becijferd dat de 145 miljoen op eigen kracht op tafel te leggen is.

Directeur Pieter Nieuwenhuis: 'We willen 30 procent eigen geld inbrengen. Dat is de buffer waarmee we makkelijker bij de banken geld kunnen lenen. Dat we goedkoper zijn dan de rest, werkt in ons voordeel.'

Red de Kuip denkt de klus in 14 à 16 maanden te kunnen klaren. Daarbij wordt een derde ring op de bestaande constructie gezet en een 'schil' rond het monument gebouwd. Daarin komen alle voorzieningen. Bij het stadion komt een parkeerplaats voor 3000 auto's.

Volgens Eekelaar kan de omzet van de voetbalclub omhoog naar 93 miljoen euro. 'Dat is beschikbaar voor spelers én het optimaliseren van de organisatie.' Hypercube heeft berekend dat Feyenoord zo vier keer in de tien jaar kampioen kan worden.

Bron: Algemeen Dagblad
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

En dan wordt hier al moeilijk gedaan over een 'miezerig' stadionnetje voor 15.000 man op een ideale en verbeterde locatie voor 20 mil ofzo

marrumer

je kan echt niet van te voren bereken hoe vaak je kampioen wordt.....

RotterdamLeeuwarden

Dat vind ik ook een waardeloze redenatie  :R :R :R :R :R :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

Cambuur 3 voudig kampioen, nooit een nieuw stadion nodig gehad om dat te halen  :zweep

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Marc S

Heracles 1-0 achter tegen psv. Gunstig

Cambuur058

Citaat van: Marc S op februari 14, 2014, 20:41:12
Heracles 1-0 achter tegen psv. Gunstig
1-1 maar heracles staat toch te ver weg van ons

pvanbuijtene

#1600
Citaat van: Cambuur058 op februari 14, 2014, 20:50:23
1-1 maar heracles staat toch te ver weg van ons

Flauwekul.... win je deze twee thuiswedstrijden sta je op 0 of 3pt..

Leovardiascc

heracles 2-1 verloren  :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op februari 14, 2014, 20:50:23
1-1 maar heracles staat toch te ver weg van ons

Over 2 weken niet meer  8)
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op februari 14, 2014, 23:14:12
Over 2 weken niet meer  8)

Over 4 weken staan we er goed voor! Groningen uit gelijk, ajax winnen we!
En roda en fc zwolle pakken we ook!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: Galdiano op februari 14, 2014, 23:34:21
Over 4 weken staan we er goed voor! Groningen uit gelijk, ajax winnen we!
En roda en fc zwolle pakken we ook!

Aan de fles gezeten? :proost