Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op februari 15, 2014, 00:09:52
Aan de fles gezeten? :proost

Nee! ;) De druk ligt bij Ajax en Groningen.
Deze ploegen zullen gaan voetballen en dat ligt Cambuur goed.
Cambuur kan vrij uit voetballen en daardoor pakken we sowieso de overwinning bij Ajax!  |:)

Hoe slechter het spel van de tegenstander hoe slechter Cambuur speelt uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene


Lore

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2014, 04:05:45
Nee! ;) De druk ligt bij Ajax en Groningen.
Deze ploegen zullen gaan voetballen en dat ligt Cambuur goed.
Cambuur kan vrij uit voetballen en daardoor pakken we sowieso de overwinning bij Ajax!  |:)

Hoe slechter het spel van de tegenstander hoe slechter Cambuur speelt uit.

_O_ _O_ hell yeah! Erop en erover!

Cambuur058

Als de concurenten verliezen (ado utrecht nec) en wij winnen stijgen we een plaatsje en staan we 5 pnten voor op ado en nec !!!!

mario

Citaat van: Cambuur058 op februari 15, 2014, 17:58:40
Als de concurenten verliezen (ado utrecht nec) en wij winnen stijgen we een plaatsje en staan we 5 pnten voor op ado en nec !!!!

Hoop het...... maar heb zo'n gevoel dat het gelijkspel wordt of een geniepige overwinning van die Olle's :-(.

Verstuurd vanaf thuis.


Cambuur058

RKC voor op NEC  :y 1-0

drg

Laat ze maar lekker gelijk spelen, wij gaan 't zelf wel doen  |:)

Bernardo


Josef


Cambuur058

Citaat van: Josef op februari 15, 2014, 20:28:26
Rkc- nec 1-2
de enige keer dat ik WIL dat rkc wint, doen ze het niet... ???  :R

Bernardo

Wedstrijd nog lang niet afgelopen joh. Daarnaast, we moeten het gewoon zelf doen, is heel het seizoen al gebleken.

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op februari 15, 2014, 20:29:14
de enige keer dat ik WIL dat rkc wint, doen ze het niet... ???  :R

gelijkspel zou mooi zijn  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Gewoon morgen winnen, in alle situaties niets aan de hand.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

ADO ook voor, heerlijk zeg
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

ado voor tegen roda..