Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Lol, en dat voor een club waarvan de supportersschare van mening is dat alleen Einstein qua intelligentie enigszins bij hun in de schaduw kan staan.

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 10, 2014, 21:04:07
hahaha fantastisch

:_schater dat kost ze werkelijk miljoenen! Mijn grootste fout koste mij slechts de helft van mijn inboedel en banksaldo!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 10, 2014, 21:09:23
:_schater dat kost ze werkelijk miljoenen! Mijn grootste fout koste mij slechts de helft van mijn inboedel en banksaldo!

Dus ook miljoenen?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 21:43:10
Dus ook miljoenen?

:_schater eerder een tientje en een ronde salontafel!

Marc S

Het gaat steeds beter daar hè :')

Lore

Citaat van: Marc S op februari 10, 2014, 21:55:43
Het gaat steeds beter daar hè :')

DKV bedoel je toch? Elke keer als ik denk dat het daar weer wat rustiger wordt dan gebeurd er weer iets, echt genieten,

Wat zijn de tijden veranderd hè!

Marc S

Citaat van: Lore op februari 10, 2014, 22:04:17
DKV bedoel je toch? Elke keer als ik denk dat het daar weer wat rustiger wordt dan gebeurd er weer iets, echt genieten,

Wat zijn de tijden veranderd hè!

Tja, snap nu dat leedvermaak verhaal van hun. Leedvermaak is inderdaad leuk!  :D

Leovardiascc

Citaat van: Marc S op februari 10, 2014, 23:07:03
Tja, snap nu dat leedvermaak verhaal van hun. Leedvermaak is inderdaad leuk!  :D

heerlijk leedvermaak bij die boertjes haha over een paar jaar omgekeerde wereld!
dan zijn zei klein duimpje  :zweep

gewoon een fan

Citaat van: Leovardiascc op februari 11, 2014, 18:46:24
heerlijk leedvermaak bij die boertjes haha over een paar jaar omgekeerde wereld!
dan zijn zei klein duimpje  :zweep
Lees ik dit nu goed  :? zie jij ons als klein duimpje?
Niet best als je zo'n slecht eigen beeld hebt  ;(

Wij zijn absoluut geen klein duimpje ten opzichte van die KUT club, op geen enkel gebied, dat weiger ik gewoon te aanvaarden  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gewoon een fan op februari 11, 2014, 19:40:28
Wij zijn absoluut geen klein duimpje ten opzichte van die KUT club, op geen enkel gebied, dat weiger ik gewoon te aanvaarden  :proost

En ik hoop dat we nooit zo'n arrogante 'reus' worden, een ijzersterke reus is voldoende
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Citaat van: gewoon een fan op februari 11, 2014, 19:40:28
Lees ik dit nu goed  :? zie jij ons als klein duimpje?
Niet best als je zo'n slecht eigen beeld hebt  ;(

Wij zijn absoluut geen klein duimpje ten opzichte van die KUT club, op geen enkel gebied, dat weiger ik gewoon te aanvaarden  :proost

Tuurlijk zijn wij op alle fronten beter.
maar ik richtte het meer op die ''ludieke'' actie van hun en de arrogantie die erachter zit.

Marc S

Anco Jansen van Roda geblesseerd, mist dus de wedstrijd tegen ons. Misschien maar goed dat wij hem niet hebben gehaald..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207346

DayDreamer

Groningen - Twente vanavond op waarschijnlijk iets wat op een weiland lijkt.

Viper

Citaat van: DayDreamer op februari 12, 2014, 09:49:45
Groningen - Twente vanavond op waarschijnlijk iets wat op een weiland lijkt.

Als ik dat zie ben ik blij dat wij (op zo'n moment) kunstgras hebben.

Tukker

Het voetbal van Groningen tegen Twente is trouwens niet om aan te zien.

Met 11 man voor de pot hangen en hopen op een gelukkig uitvalletje.

Goed voetbal is niet mogelijk op dit veld lijkt me. Niks voor Cambuur dat knollenveld.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist