Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

papagaaiensoep

Even rekenen, wilde gok

tegen Pech & Roda: minimaal 4 points
Groningen: puntsie jatte
Ajakkes: helaasch ...
tegen RKC en AZ thuus: minimaal 4 points
Utrecht en NEK uut: minimaal 2 points, maar vrees maximaal 1
Vitesse thuus: helaas
Fooienoord uut: idem
ADO thuus: 3 points

Komst uut op ongeveer 12 punten derbij. Dan hest 35 totaal uut 34 wedstriiden met nog minimaal 3x winnen. Hopelijk genoeg om directe degradatie te ontlopen, maar vrees toch dat het NC wurdt.


Lore

Citaat van: papagaaiensoep op februari 09, 2014, 19:59:41
Even rekenen, wilde gok

tegen Pech & Roda: minimaal 4 points
Groningen: puntsie jatte
Ajakkes: helaasch ...
tegen RKC en AZ thuus: minimaal 4 points
Utrecht en NEK uut: minimaal 2 points, maar vrees maximaal 1
Vitesse thuus: helaas
Fooienoord uut: idem
ADO thuus: 3 points

Komst uut op ongeveer 12 punten derbij. Dan hest 35 totaal uut 34 wedstriiden met nog minimaal 3x winnen. Hopelijk genoeg om directe degradatie te ontlopen, maar vrees toch dat het NC wurdt.

Normaal gesproken zou dat toch genoeg moeten zijn? Dit seizoen is het het even wat anders. Alhoewel wij nu ook 1 op 1 lopen en niet op een degradatieplaats staan.

Vaak zie je aan het einde van het seizoen nog wel een rare uitslag, omdat sommige andere ploegen niet meer zo nodig hoeven!

Harry L.

Citaat van: papagaaiensoep op februari 09, 2014, 19:59:41
Even rekenen, wilde gok

tegen Pech & Roda: minimaal 4 points
Groningen: puntsie jatte
Ajakkes: helaasch ...
tegen RKC en AZ thuus: minimaal 4 points
Utrecht en NEK uut: minimaal 2 points, maar vrees maximaal 1
Vitesse thuus: helaas
Fooienoord uut: idem
ADO thuus: 3 points



Komst uut op ongeveer 12 punten derbij. Dan hest 35 totaal uut 34 wedstriiden met nog minimaal 3x winnen. Hopelijk genoeg om directe degradatie te ontlopen, maar vrees toch dat het NC wurdt.

Dat is te weinig, denk dat je een punt of 37 nodig hebt in deze voor ons ongunstige jaargang

Lore

Citaat van: Harry L. op februari 09, 2014, 20:04:55
Dat is te weinig, denk dat je een punt of 37 nodig hebt in deze voor ons ongunstige jaargang

:_schater en je weet nu hoe wij die kunnen krijgen!

Bernardo

Valt ook geen pijl op te trekken deze competitie, gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken. Heb verder ook geen idee hoe het programma is van de concurrenten.

Leovardiascc

Citaat van: papagaaiensoep op februari 09, 2014, 19:59:41
Even rekenen, wilde gok

tegen Pech & Roda: minimaal 4 points
Groningen: puntsie jatte
Ajakkes: helaasch ...
tegen RKC en AZ thuus: minimaal 4 points
Utrecht en NEK uut: minimaal 2 points, maar vrees maximaal 1
Vitesse thuus: helaas
Fooienoord uut: idem
ADO thuus: 3 points

Komst uut op ongeveer 12 punten derbij. Dan hest 35 totaal uut 34 wedstriiden met nog minimaal 3x winnen. Hopelijk genoeg om directe degradatie te ontlopen, maar vrees toch dat het NC wurdt.

Pec en roda gewoon 6 punten en NEC ook 3 punten halen, is zeker mogelijk

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Leovardiascc op februari 10, 2014, 11:02:24
Pec en roda gewoon 6 punten en NEC ook 3 punten halen, is zeker mogelijk

Concurrentie moet het weekend tegen elkaar dus kan een mooi weekend worden, zelf dus de 3 punten pakken, uit deze twee wedstrijden zal wel een slachtoffer vallen, dus er boven op knallen tegen PEC Olle.
Zij spelen zaterdagavond, wij weten dus de uitslagen op zondag !!!!!!!!

Zaterdag:

Roda jc - ADO

RKC - NEC
Cambuur zit in je bloed

dizzhead

ADONECRodaCambuurUtrechtRKC
Roda - ADORKC - NECRoda - ADOCambuur - ZwolleAZ - UrechtRKC - NEC
Ado - EaglesNEC - PSVCambuur - RodaCambuur - RodaUtrecht - GroningenVitesse - RKC
ADO - NACPEC - NECVitesse - RodaGroningen - CambuurUtrecht - TwenteAZ - RKC
RKC - ADORoda - NECRoda - NECAjax - CambuurPSV - UtrechtRKC - ADO
ADO - GroningenNEC - UtrechtHeracles - RodaCambuur - RKCNEC - UtrechtCambuur - RKC
Twente - ADOHeerenveen - NECPSV - RodaUtrecht - CambuurUtrecht - CambuurRKC - Ajax
ADO - PECNEC - HeraclesRoda - RKCCambuur - AZNAC - UtrechtRoda - RKC
ADO - UtrechtNEC - CambuurRoda - AZNEC - CambuurADO - UtrechtFeyenoord - RKC
Ajax - ADOAZ - NECTwente - RodaCambuur - VitesseUtrecht - HeraclesRKC - PEC
ADO - AZNEC - TwenteRoda - GroningenFeyenoord - CambuurHeerenveen - UtrechtNAC - RKC
Cambuur - ADOAjax - NECEagles - RodaCambuur - ADOUtrecht - VitesseRKC - Heerenveen


Van de 11 wedstrijden spelen wij er nog 5 tegen een directe concurrent uit de huidige onderste 6 ploegen. ADO en Utrecht staan er niet goed op, moeten nog veel op bezoek bij concurrenten. Roda en Cambuur krijgen allebei nog 3 concurrenten op bezoek. Het gaat billenknijpen worden, maar 5 wedstrijden voor het einde zeker zijn van lijfsbehoud is ook niks aan.  :zweep

Lore

Citaat van: dizzhead op februari 10, 2014, 11:57:32
Het gaat billenknijpen worden, maar 5 wedstrijden voor het einde zeker zijn van lijfsbehoud is ook niks aan.  :zweep

Precies! Als wij zo snel veilig zijn, dan haal ik volgend seizoen niet weer een seizoenkaart!  :_schater

Bakker90

Ik hoop echt dat SC Cambuur erin blijft.. het zou gewoon onverdiend zijn degradeer je.. en je komt in een (rommel) competitie terrecht.!
Ik hoop dat ze eindigen op een 12 e of 13 e plek 14e maar niet lager..

Ik hoop alleen niet op een situatie dat we telkens boven de nacompetitiestreep hebben gevoetbald en dat je de laatste 20 minuten onderaan staat en degradeert.. een tegenovergestelde situatie van vorig jaar en dan degraderen..

Met deze selectie moeten we er in kunnen blijven alleen moeten de fouten die gemaakt worden niet te vaak meer voorkomen.. anders is het gebeurt voor Cambuur..

Ik hoop op een plek boven de nacompetitie.. maar het zal des cambuur wel op de laatste wedstrijd aankomen..


Marc S

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op februari 10, 2014, 11:13:01
Concurrentie moet het weekend tegen elkaar dus kan een mooi weekend worden, zelf dus de 3 punten pakken, uit deze twee wedstrijden zal wel een slachtoffer vallen, dus er boven op knallen tegen PEC Olle.
Zij spelen zaterdagavond, wij weten dus de uitslagen op zondag !!!!!!!!

Zaterdag:

Roda jc - ADO

RKC - NEC

2x gelijk spel zal fijn zijn, lopen we 2 punten uit/in

DayDreamer

Citaat van: dizzhead op februari 10, 2014, 11:57:32
ADONECRodaCambuurUtrechtRKC
Roda - ADORKC - NECRoda - ADOCambuur - ZwolleAZ - UrechtRKC - NEC
Ado - EaglesNEC - PSVCambuur - RodaCambuur - RodaUtrecht - GroningenVitesse - RKC
ADO - NACPEC - NECVitesse - RodaGroningen - CambuurUtrecht - TwenteAZ - RKC
RKC - ADORoda - NECRoda - NECAjax - CambuurPSV - UtrechtRKC - ADO
ADO - GroningenNEC - UtrechtHeracles - RodaCambuur - RKCNEC - UtrechtCambuur - RKC
Twente - ADOHeerenveen - NECPSV - RodaUtrecht - CambuurUtrecht - CambuurRKC - Ajax
ADO - PECNEC - HeraclesRoda - RKCCambuur - AZNAC - UtrechtRoda - RKC
ADO - UtrechtNEC - CambuurRoda - AZNEC - CambuurADO - UtrechtFeyenoord - RKC
Ajax - ADOAZ - NECTwente - RodaCambuur - VitesseUtrecht - HeraclesRKC - PEC
ADO - AZNEC - TwenteRoda - GroningenFeyenoord - CambuurHeerenveen - UtrechtNAC - RKC
Cambuur - ADOAjax - NECEagles - RodaCambuur - ADOUtrecht - VitesseRKC - Heerenveen


Van de 11 wedstrijden spelen wij er nog 5 tegen een directe concurrent uit de huidige onderste 6 ploegen. ADO en Utrecht staan er niet goed op, moeten nog veel op bezoek bij concurrenten. Roda en Cambuur krijgen allebei nog 3 concurrenten op bezoek. Het gaat billenknijpen worden, maar 5 wedstrijden voor het einde zeker zijn van lijfsbehoud is ook niks aan.  :zweep

Die 1e 5 wedstrijden van Ado, daar kunnen ze zomaar een hoop punten pakken.

Lore

 :_schater :0= VI meldt dat DKV een foutje heeft gemaakt met de lichten van de optie van Zyjek, waardoor het mannetje transfervrij de deur uit kan lopen.  :_schater

Cambuur058

Citaat van: Lore op februari 10, 2014, 21:02:56
:_schater :0= VI meldt dat DKV een foutje heeft gemaakt met de lichten van de optie van Zyjek, waardoor het mannetje transfervrij de deur uit kan lopen.  :_schater
hahaha fantastisch

Dokkumer

Keurig gedaan...

Verstuurd vanaf mijn kleitablet