Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Ik moet zeggen een leuke pot fey nec. Knotsgekke pot, leuk om naar te kijk

Cambuur Groningen

Jammer, had 3-1 moeten zijn, slechte penal. Maar gaat goed komen in Rotterdam

KennySCC

gae 2-0
Jammer....

Destroyer

Verdikke, waarom lukt gae wel steeds te winnen tegen dit soort clubs..
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2014, 21:06:33
Nooit een keer! De Egels winnen niet, NEC verliest nog en wij winnen morgen, komt allemaal goed _O_

Ik denk dat het bij het tweede blijft. Het derde mag ik hopen!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2014, 21:30:44
Verdikke, waarom lukt gae wel steeds te winnen tegen dit soort clubs..
kunnen wij ook, we wonnen thuis ook van HeerenveenDKV (beginnersfout, Mea Culpa). En Go Ahead - RKC vorige week gelijk. Het gaat gewoon alle kanten op deze competitie.

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 08, 2014, 21:32:40
kunnen wij ook, we wonnen thuis ook van Heerenveen. En Go Ahead - RKC vorige week gelijk. Het gaat gewoon alle kanten op deze competitie.

Verschil is dat wij uit geen punten pakken en de rest wel.
Heeft ook met kwaliteit te maken.

Josef

Egels 2.0 gewonnen van AZ

Cambuur Groningen


Collingwood

Ziet er wel naar uit dat Cambuur, ook bij (punt)verlies morgen, niet onder de streep gaat komen dit weekend.
Kalmte alleen kan u redden.

mario


AL

Nac wint met 2-0 van roda ook gunstig.
Morgen wel winnen anders mis je echt de aansluiting met nac, eagles, utrecht of rkc.
Zal onderin gaan tussen ado, roda, nec en ons!

Cambuur Groningen


Cambuur Groningen

Citaat van: AL op februari 08, 2014, 21:38:59
Nac wint met 2-0 van roda ook gunstig.
Morgen wel winnen anders mis je echt de aansluiting met nac, eagles, utrecht of rkc.
Zal onderin gaan tussen ado, roda, nec en ons!
en RKC