Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Wat een dramatische competitie  ;( Godverdomme
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

AL

Citaat van: Scc01 op februari 08, 2014, 21:01:06
Tuurlijk. Nec voor gae voor.......  Wat een kansloze competitie

Was te verwachten.
Probleem is dat al onze concurrenten wel wat punten pakken buitenshuis.
Ik zal wel negatief zijn, maar gezien onze vorm in uitwedstrijden vrees ik dat we rechtstreeks degraderen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op februari 08, 2014, 21:03:25
Was te verwachten.
Probleem is dat al onze concurrenten wel wat punten pakken buitenshuis.
Ik zal wel negatief zijn, maar gezien onze vorm in uitwedstrijden vrees ik dat we rechtstreeks degraderen.

Nooit een keer! De Egels winnen niet, NEC verliest nog en wij winnen morgen, komt allemaal goed _O_
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Zoals het nu staat is het natuurlijk weer belachelijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op februari 08, 2014, 21:07:34
Zoals het nu staat is het natuurlijk weer belachelijk

Roda staat nog niet voor toch...
Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2014, 21:10:20
Roda staat nog niet voor toch...

Sssssttttttt.
Da's de goeden verzoeken..

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Scc01


Kuzmanovic-Apeldoorn

Adjjjeeeeee!!!! 1-0 NAC
Henk, held, bedankt

EastSide058

Mooi voor Tiga

AZ moet scoren
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

PeterTa

Citaat van: Leovardia op februari 08, 2014, 20:41:23
Anco geblesseerd eraf bij roda

Laat dit een troost zijn, als ie hier gezeten had hadden we dus hem en Ogbeche gemist en waren we op hetzelfde punt als nu....  8P

Collingwood

2-1 voor Feyenoord!
Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

Die fucking Lukoki kan nog wat leren van Janmaat

2-1  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op februari 08, 2014, 21:21:46
2-1 voor Feyenoord!

Kalmte, kalmte en alles komt goed!!
Henk, held, bedankt