Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Zwolle thuis word echt niet makkelijk of zo hoor...
winnen bij NAC uit en Utrecht uit...

Treb

Citaat van: Cambuur058 op februari 06, 2014, 20:24:51
Zwolle thuis word echt niet makkelijk of zo hoor...
winnen bij NAC uit en Utrecht uit...

NAC uit had die goal nooit mogen tellen, bal was over de zijlijn. Utrecht uit krijgt Utrecht een onterechte rode kaart.

Het zit ze niet tegen zullen we maar zeggen.. qua veldspel is het beste er wel af.

Lore

Waarom schiet dat Vitesse niet even op!

Wel mooi dat er volgens vi 54000 bezoekers zijn in GelreDome!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 20:47:26
Wel mooi dat er volgens vi 54000 bezoekers zijn in GelreDome!

Dan hebben ze waarschijnlijk net als bij de opening van de Olympische spelen tribunes leeggehouden voor de deelnemende sporters.

Wel enorme kansen voor de degradatiekandidaat nr 1, ik zag in ieder geval 2x alleen voor de keeper....
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 20:50:02
Dan hebben ze waarschijnlijk net als bij de opening van de Olympische spelen tribunes leeggehouden voor de deelnemende sporters.

Wel enorme kansen voor de degradatiekandidaat nr 1, ik zag in ieder geval 2x alleen voor de keeper....

Ik heb geen Fox, uit relatietechnische overwegingen, lees op AD dat Vitesse inspiratieloos is!

speculeter

Deze compititie kennende zal den haag wel 3 punten
halen daar.
Iedereen pakt maar buiten buitenshuis behalve wij.

Scc01

Het is weer eens zover. Speelt dat kansloze ado bij vitesse bakken ze helemaal niets van. Vitesse in deze vorm hadden wij ook wel kunnen verslaan.....
Wat een galmbak is dat stadion...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus wat een kans weer voor ADO... ;( ;(
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Het ligt niet alleen aan Vitesse. Den Haag heeft ook een hele andere spelopvatting dat ons. Doordat wij proberen mee te voetballen ontstaan er meer ruimtes voor ploegen als Vitesse. Den Haag speelt gewoon grotendeels met 11 man op eigen helft en gokt op 1 of 2 counters. Misschien moeten wij voor de verandering ook maar eens met zijn allen een blok optrekken...

Collingwood

Eén ding is zeker: Cambuur zal het helemaal zelf moeten doen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Tering ADO punt uit bij Vitesse....  :zucht

speculeter

Jawel...0-0.
maar inderdaad we moeten het zelf doen.

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 07, 2014, 21:43:29
Het ligt niet alleen aan Vitesse. Den Haag heeft ook een hele andere spelopvatting dat ons. Doordat wij proberen mee te voetballen ontstaan er meer ruimtes voor ploegen als Vitesse. Den Haag speelt gewoon grotendeels met 11 man op eigen helft en gokt op 1 of 2 counters. Misschien moeten wij voor de verandering ook maar eens met zijn allen een blok optrekken...

We moeten in uitwedstrijden proberen 442 te spelen. Je ziet dat zelf gaan voetballen in uitwedstrijden niet werkt. Géén enkele overwinning en we hebben zo langzamerhand elkepunt nodig. TS OGEN OPEN, dan maar onaantrekkelijk voetbal, punten pakken moeten we in uitwedstrijden!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op februari 07, 2014, 22:11:50
We moeten in uitwedstrijden proberen 442 te spelen. Je ziet dat zelf gaan voetballen in uitwedstrijden niet werkt. Géén enkele overwinning en we hebben zo langzamerhand elkepunt nodig. TS OGEN OPEN, dan maar onaantrekkelijk voetbal, punten pakken moeten we in uitwedstrijden!!!
Inderdaad, laten we uit ook maar eens lekker met zijn allen voor de pot blijven hangen en 3 of 4 keer per helft er snel uit komen en hopen dat er 1 invalt. Lukt het niet dan maar 0-0, is in ieder geval een punt.