Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Wij zijn niet de enige met geblesseerde aanwinsten

Trent Sainsbury zal zich zijn debuut voor PEC Zwolle nog lang herinneren. De Australische verdediger heeft donderdag in de gewonnen competitiewedstrijd tegen FC Utrecht (1-2) een gebroken knieschijf opgelopen. De aanleiding blijkt een ongelukkige val op een sproeikop die in het veld is gemonteerd. 'Heel triest', zei technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC Zwolle vrijdag. 'We hebben dit bij FC Utrecht aangekaart en gaan ook de KNVB inschakelen.'
De 22-jarige Sainsbury debuteerde in De Galgenwaard voor FC Utrecht. De Australiër moest na ruim 70 minuten naar het veld, nadat hij bij een glijpartij met zijn knie op een sproeikop was gevallen. Onderzoek in het ziekenhuis wees vrijdag uit dat de verdediger daarbij zijn knieschijf heeft gebroken. Sainsbury staat daardoor 3 tot 4 weken aan de kant.

Nijkamp wil nog niet zeggen of PEC Zwolle een schadeclaim gaat indienen. 'We hebben FC Utrecht op de hoogte gesteld en zij waren ook geschokt. We wachten eerst hun reactie af.' De Zwolse clubleiding gaat bij de KNVB tevens aandacht vragen voor de veiligheid van de sproei-installaties in en langs de velden.

Het wegvallen van Sainsbury vergroot de defensieve zorgen van trainer Ron Jans, die voorlopig ook al niet kan beschikken over de geblesseerde verdedigers Darryl Lachman en Maikel van der Werff. Jans mist zondag in de thuiswedstrijd tegen Ajax bovendien de middenvelders Kamohelo Mokotjo en Leroy Labylle.

Treb

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 20:57:27
Ik heb geen Fox, uit relatietechnische overwegingen,

:_schater :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 20:57:27
Ik heb geen Fox, uit relatietechnische overwegingen

En in ruil daarvoor krijgt je tijdens elke wedstrijd weer proefverlof?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op februari 07, 2014, 21:57:58
Tering ADO punt uit bij Vitesse....  :zucht

Ja die zullen zondag flink balen, denken ze dat ze een punt inlopen, blijkt Cambuur er twee uit te lopen!!!
Henk, held, bedankt

vialli

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 23:58:48
Ja die zullen zondag flink balen, denken ze dat ze een punt inlopen, blijkt Cambuur er twee uit te lopen!!!

Laten we het hopen, het zal toch 1 x lukken om een uitwedstrijd te winnen.

Leovardiascc

Citaat van: vialli op februari 08, 2014, 00:06:30
Laten we het hopen, het zal toch 1 x lukken om een uitwedstrijd te winnen.

die uitzege komt echt wel,

tegen Heracles is het zeker mogelijk, en NEC moet gewoon gewonnen worden.

Lore

Citaat van: Leovardiascc op februari 08, 2014, 13:06:48
die uitzege komt echt wel,

tegen Heracles is het zeker mogelijk, en NEC moet gewoon gewonnen worden.
Ja, alleen is NEC nu de laatste wedstrijd van 3 in 1 week! Terwijl zij niet door de week hoeven te spelen

Marc S

Hebben zij niet die beker wedstrijd dan? Er waren een aantal die niet verplaatst konden worden.

Lore

Citaat van: Marc S op februari 08, 2014, 13:47:54
Hebben zij niet die beker wedstrijd dan? Er waren een aantal die niet verplaatst konden worden.
Staat die niet voor 26 maart?

Leovardia

Anco geblesseerd eraf bij roda
Kent skele juh.

EastSide058

K*t eagles voor tegen AZ 1-0
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Schmidt met een afstandsschot van zo'n 30 meter, hoe is het toch mogelijk...
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ja hoor, Feyenoord-NEC 0-1  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

marrumer

Citaat van: Collingwood op februari 08, 2014, 20:57:48
Ja hoor, Feyenoord-NEC 0-1  :_schater.
hoe is het mogelijk.....

Scc01

Tuurlijk. Nec voor gae voor.......  Wat een kansloze competitie