Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Montana


Lore

Citaat van: Montana op februari 05, 2014, 11:12:57
Steijn ontslagen!

Dan hebben wij echt een probleem, want het lag natuurlijk allemaal aan Steijn en niet aan de hopeloze spelers!


CambuurAmersfoort

ideale resultaten necnac 1-1 en gae rkc in verlenging van 1-1 naar 2-2. zij spelen lekkee allemaal tegen elkaar en niemand wint. wij hebben nu  twente psv en dkv al gehad. dat scheelt wel!

losang09

Precies. Positief belichten scheelt een hoop mist .

CambuurAmersfoort

ADO is ronduit drama! het moet gek lopen willen we daar niet boven blijven. en mocht het onverhoopt tot nacompetitie komen zou t mij echt verbazen als we t met dit team niet halen. we zijn veel beter dan jupiler niveau.

zondag begin van de degradatie van ado uit tegen vitesse. wij 3 punten en het gat is 5. dat zie ik ze echt niet meer goedmaken

Cambuur058

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 05, 2014, 21:40:52
ideale resultaten necnac 1-1 en gae rkc in verlenging van 1-1 naar 2-2. zij spelen lekkee allemaal tegen elkaar en niemand wint. wij hebben nu  twente psv en dkv al gehad. dat scheelt wel!
ughhh ja. dat dan weer wel. gelukkig.

Josef

Tegen Heracles wordt het nog heel moeilijk. Een punt mogen we heel blij mee zijn.

666

http://www.lc.nl/friesland/regio/article16605253.ece/Charge-op-stenengooiende-Feanfans-

Ze kunnen ook niet goed tegen hun verlies die farmers... Twente was gewoon beter!!

En maar klagen na die verliespartij tegen ons over een steen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 06, 2014, 14:02:22
http://www.lc.nl/friesland/regio/article16605253.ece/Charge-op-stenengooiende-Feanfans-

Ze kunnen ook niet goed tegen hun verlies die farmers... Twente was gewoon beter!!

En maar klagen na die verliespartij tegen ons over een steen.
UIteraard zal FienOnline dit stelselmatig ontkennen en als dat niet meer mogelijk is de verantwoordelijkheid bij ieder ander leggen, te beginnen bij ons. Er waren vast een paar SCC-ers aanwezig die een overall en klompen hadden aangetrokken om te rellen :devil

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 14:54:27
UIteraard zal FienOnline dit stelselmatig ontkennen en als dat niet meer mogelijk is de verantwoordelijkheid bij ieder ander leggen, te beginnen bij ons. Er waren vast een paar SCC-ers aanwezig die een overall en klompen hadden aangetrokken om te rellen :devil
Pas op. Ze gaan dit bericht nog gebruiken ook, de boerinnetjes kennende...

Dokkumer

Nou én? Dan zullen ze in hun berichtgeving aan anti datering moeten doen... Keiharde bewijzen dat FienOnline dan wederom staat te jokken. Foei!! :devil

punkman

Toch eens op dat forum van DKV gekeken voor de lol.
Raar hoe de meningen veranderen als het bij hun een keer gebeurd.

CiteerSowieso kansloos veel provocerende Tukkers in de thuisvakken. Gadverdamme, vies volk. Stonden bij de doelpunten allemaal met sjaaltjes te springen en te dansen, donder lekker op naar het uitvak.

Stenen gooien is ronduit triest, maar kan me voorstellen dat dit gedrag irritaties opwekt. De club zal er nooit écht wat aan gaan doen.

Nu hebben ze er ineens begrip voor  :? l8l

dizzhead

Citaat van: punkman op februari 06, 2014, 16:01:31
Toch eens op dat forum van DKV gekeken voor de lol.
Raar hoe de meningen veranderen als het bij hun een keer gebeurd.

Nu hebben ze er ineens begrip voor  :? l8l

Ze / We is altijd zo generaliserend. Elke club heeft mensen die gooien met stenen en mensen die daar wat van vinden, daar is geen 'ze' of 'we' van te maken.


Wat betreft de boertjes, inderdaad:  l0l

Dokkumer

Het zijn dezelfde jammeraars die ons naar de hel wensten na de stenen op hun bussen. Ze lijken bijna menselijk :devil

Treb

Ik zit Utrecht - Zwolle even te kijken.. dat zijn op zeker 6 punten voor ons. Die kunnen er allebei echt geen reet van.