Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 20:53:42
Linssen geblesseerd eraf.
hamstring... Daar is die zondag niet overheen, neem k aan

Collingwood

#1411
0-3. ADO speelt één-op-één en houdt achterin open huis.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

0-3, Uth.

Denk dat het bij ADO gaat rommelen nu! Midden Noord na de rust ook al leeg.

Lore

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 21:01:00
0-3, Uth.

Denk dat het bij ADO gaat rommelen nu! Midden Noord na de rust ook al leeg.

Heerlijk! Nu morgen zelf een verrassing en dan is er een klein gaatje!

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 21:01:00
0-3, Uth.

Denk dat het bij ADO gaat rommelen nu! Midden Noord na de rust ook al leeg.
dag steijn

EastSide058

Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 21:01:00
0-3, Uth.

Denk dat het bij ADO gaat rommelen nu! Midden Noord na de rust ook al leeg.
En laat je club maar in de steek, den haag never surrender was het toch?  :devil
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Daddy T.

Citaat van: Lore op februari 04, 2014, 21:03:19
Heerlijk! Nu morgen zelf een verrassing en dan is er een klein gaatje!

Idd, winnen en je staat 5 punten los van onderste plek en paar punten van linkerrijtje. Opvallend dat Ado nu al een doelsaldo heeft van -26. Dat kan nog wel eens doorslaggevend gaan worden in mei.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Positie Steijn ter discussie
dinsdag 4 feb 2014, 22:20
Maurice Steijn
Maurice SteijnPro Shots
Maurice Steijn moet vresen dat de wedstrijd tegen Heracles misschien wel eens zijn laatste geweest kan zijn als trainer van ADO. Algemeen directeur Paul Jansen weigerde zich na afloop van het verloren duel tegen Heracles (3-0) achter zijn trainer te scharen. "Je kunt verliezen en je kunt verliezen, maar vanavond zijn we wel door een ondergrens gegaan", sprak Jansen, die zijn handen vol had aan ontevreden supporters tijdens en ná de wedstrijd.

Morgenochtend zal de beslissing over de positie van Steijn vallen. "Ik ga nu eerst een paar biertjes drinken en dan morgenochtend maar eens met de technische staf om de tafel 'hoe dit nou kan?', want het is duidelijk we zijn door de ondergrens".

drg

Mooi dat vitesse, winst koop je dus niet, heb er een paar minuten naar gekeken. Het is om te janken zo slecht is dat spel, en dan ook nog eens dat half gevulde stadion... Dat is niet eens Jupiler waardig

speculeter

Dat roda enden haag beide wel erg armetierig.
en spelen ook nog thuis.
morgen winnen en we hebben wat meer lucht onderin.


Leovardiascc

morgen is ook Gae- rkc, Gelijkspel? of egels?

Treb

Laat Eagles maar winnen. Die hebben sowieso meer kwaliteit dan RKC en is natuurlijk ook een veel mooiere club.

RKC  :R

Len Cantello

Trotse uitslagen. Nu WIJ!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Leovardiascc op februari 04, 2014, 23:39:04
morgen is ook Gae- rkc, Gelijkspel? of egels?

Zolang RKC maar niet wint!