Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Je kunt daar inderdaad een speld horen vallen, en die megafoon is wel heel triest. Hoop wel dat huhu wint tegen de Hagenezen.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Wow je hoorde even wat een paar tellen. Verder weer een top sfeer daar hoor :3

EastSide058

Die gaybogason en die van den berg hebben een trap tegen hun plaat nodig  :zweep
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

speculeter

Wat een draaaamatische wedstrijd.

Cambuur058

Citaat van: peter op februari 01, 2014, 19:43:57
Wat een draaaamatische wedstrijd.
Slecht voetbal, slechte clubs, slechte sfeer, slecht veld, slecht alles.  :O :O

Holwerd voor Cambuur

Wie kijkt dan ook naar dkv... :wall
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur058 op februari 01, 2014, 19:45:49
Slecht voetbal, slechte clubs, slechte sfeer, slecht veld, slecht alles.  :O :O

Mooi toch! Laat alles daar lekker slecht zijn! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EastSide058

1-0 dkv op voorsprong

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058


Marc S

Zwolle staat ook 1-0 voor tegen rjc.

EastSide058

Inmiddels 2-0 bij dkv.
1-0 bij Olle

Gaat helemaal volgens het scenario  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Een goal die er half met couthino word in getrapt en een penalty, wat een helden ook..

Cambuur058

Heracles - NAC: 0-1...  :zucht
Heracles wel de betere ploeg dus kan nog goed komen

Leovardiascc

Hoereveen 3-0 in blessuretijd l

Cambuur Groningen

Het verschil in doelsaldo met ADO is al enorm. Als we gelijk met hun eindigen trekt dat ons mooi over de streep