Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Van Basten mist het juiste gevoel bij DKV! Wie niet........?

Yellow Army

Gerucht gaat dat hij de strontlucht niet langer kon verdragen
Area 58

Leovardiascc

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2014, 14:30:37
Gerucht gaat dat hij de strontlucht niet langer kon verdragen

:_schater

gobo

#1263
Tsja, je zal ook maar dag in dag uit jezelf moeten melden in die graftombe. Iedereen om je heen is volstrekt onverstaanbaar en vindt waarschijnlijk dat jij ook maar die brabbeltaal moet gaan leren en je bekendste en meest invloedrijke supporters zijn wanker en wanker. Uiteindelijk kom je er achter dat er een hele rare sfeer in de tombe hangt. Namelijk één van totaal misplaatste arrogantie. En dan wil je heel snel weg.

Wel vreemd dat hij er zolang over heeft gedaan om erachter te komen. vrij traag van begrip schat ik in, maar dat was al duidelijk toen hij daar tekende.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

DayDreamer

Citaat van: gobo op januari 29, 2014, 15:10:05
Wel vreemd dat hij er zolang over heeft gedaan om erachter te komen. vrij traag van begrip schat ik in, maar dat was al duidelijk toen hij daar tekende.

Hij heeft de sfeer bij ons meegemaakt, nu is het kwartje pas gevallen bij hem  :proost

Cambuur058

van basten weg? nog meer chaos in hoerenveen!!  :thumbsup :thumbsup |:) |:)

ik hoop ook dat de egels geen vervanger voor Room vinden en dat een hele matige tweede keeper een paar fikse blunders maakt waardoor de egeltjes degraderen  :y

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op januari 29, 2014, 16:39:28
van basten weg? nog meer chaos in hoerenveen!!  :thumbsup :thumbsup |:) |:)

ik hoop ook dat de egels geen vervanger voor Room vinden en dat een hele matige tweede keeper een paar fikse blunders maakt waardoor de egeltjes degraderen  :y
eagles moet er in blijven! rkc en ado mogen oprotten.

scc-aaron

Citaat van: marrumer op januari 29, 2014, 16:57:59
eagles moet er in blijven! rkc en ado mogen oprotten.
Helemaal mee eens. Toch zie ik Roda ook graag naar de Belgische bier competitie gaan.

Cambuur058

Citaat van: marrumer op januari 29, 2014, 16:57:59
eagles moet er in blijven! rkc en ado mogen oprotten.
Eens, dat heb ik ook liever, maar alles liever dan ons.

Leovardiascc

Citaat van: marrumer op januari 29, 2014, 16:57:59
eagles moet er in blijven! rkc en ado mogen oprotten.

RKC inderdaad oprotten!

er kan maar 1 geel blauw leger wezen en dat zijn wij  |:)

Lore

Citaat van: Leovardiascc op januari 29, 2014, 18:31:26
RKC inderdaad oprotten!

er kan maar 1 geel blauw leger wezen en dat zijn wij  |:)

Als ik mag kiezen dan liever RKC niet. Zij hebben ook een erg leg begroting en daarmee kunnen wij concurreren!

Dokkumer

Citaat van: marrumer op januari 29, 2014, 16:57:59
eagles moet er in blijven! rkc en ado mogen oprotten.
Eagles inderdaad mooi laten blijven, tenminste 2 volksclubs in de Eredivisie.

Marc S

Haha van basten is ook compleet uitgefoeterd door de DKV achterban :') Heeft misschien wel dat laatste setje gegeven. En ik zie inderdaad het liefste RKC degraderen. Maar ja iedereen liever dan wij natuurlijk.

Bernardo

Laat ADO/NEC maar degraderen, Dordrecht kampioen in de JL. Volgend seizoen weer genoeg kansen dan. |:)

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op januari 29, 2014, 19:25:28
Laat ADO/NEC maar degraderen, Dordrecht kampioen in de JL. Volgend seizoen weer genoeg kansen dan. |:)
En Eindhoven er via de PO maar in? Hoeven we ons nu al niet meer druk te maken om de laatste 2 plaatsen 8P