Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Eewal op januari 28, 2014, 17:54:01
winst halen is hoe dan ook gewoon prima, hoe laag die winst wellicht ook is...
Ik probeer hier mee aan te geven hoe wankel het is bij RKC. 1 tegenvaller en je maakt verlies. En die hebben ook niet een oneindig groot EV.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:01:41
Ik probeer hier mee aan te geven hoe wankel het is bij RKC. 1 tegenvaller en je maakt verlies. En die hebben ook niet een oneindig groot EV.

denk dat RKC juist een club is met een uitstekend financieel beleid...

Lore

Citaat van: Eewal op januari 28, 2014, 20:06:55
denk dat RKC juist een club is met een uitstekend financieel beleid...

Staat ook dat ze voor het vierde jaar op rij winst hebben behaald. Dat is prima, maar met deze winsten en een slecht EV-positie is het wel wankel....

Dokkumer

Citaat van: Eewal op januari 28, 2014, 20:06:55
denk dat RKC juist een club is met een uitstekend financieel beleid...
Winst maken is altijd prima, zal ik niks over zeggen. Alleen zul je op deze manier amper kunnen groeien. Weinig transferopbrengsten, weinig EV groei, dus tegenvallers zijn moeilijk op te vangen.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:30:05
Winst maken is altijd prima, zal ik niks over zeggen. Alleen zul je op deze manier amper kunnen groeien. Weinig transferopbrengsten, weinig EV groei, dus tegenvallers zijn moeilijk op te vangen.

Ik snap wat je zegt!

Hoe graag deze club van mij mag degraderen, dit is wel een club die het maximale er uit haalt..

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:30:05
Weinig transferopbrengsten, weinig EV groei, dus tegenvallers zijn moeilijk op te vangen.
Dan is er altijd wel weer Ben Mandemakers die een donatie doet.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

En als die wegvalt net als onze JR...

Lore

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:30:05
Winst maken is altijd prima, zal ik niks over zeggen. Alleen zul je op deze manier amper kunnen groeien. Weinig transferopbrengsten, weinig EV groei, dus tegenvallers zijn moeilijk op te vangen.

Eens, dus ook Cambuur heeft transfers nodig om het EV te laten groeien. Ben heel benieuwd wat onze spelers waard zijn en dan met name Bijker, Leeuwin, Markrini en Droste

Dokkumer

Wij moeten eerst zorgen dat ons EV weer positief wordt en gelukkig wordt daar goed aan gewerkt

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2014, 20:58:45
En als die wegvalt net als onze JR...

Idd, dan is het te hopen voor de club dat zij wel alle toezeggingen zwart op wit hebben staan.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

gobo

 NAC Breda heeft Uros Matic overgenomen van Benfica. De 23-jarige Serviër ondertekent in Breda een contract voor 2,5 jaar, met een optie op nog een seizoen. Hij is het broertje van Nemanja Matic, die eerder deze maand voor een slordige 25 miljoen euro verhuisde van Benfica naar Chelsea.

Dacht dat ze in Breda ook geen cent te makken hadden...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Lwdscc

''Eloy Room keert per direct terug naar Vitesse, zo meldt de club uit Arnhem woensdagmorgen via de officiële kanalen. Marko Meerits, de stand-in van Piet Velthuizen, kampt met een blessure aan de knie en zodoende moet Room met onmiddellijke ingang zijn plek innemen.''

DayDreamer

#1257
Citaat van: Lwdscc op januari 29, 2014, 09:24:39
''Eloy Room keert per direct terug naar Vitesse, zo meldt de club uit Arnhem woensdagmorgen via de officiële kanalen. Marko Meerits, de stand-in van Piet Velthuizen, kampt met een blessure aan de knie en zodoende moet Room met onmiddellijke ingang zijn plek innemen.''

Lekker dan voor de Eagles, mooie huurconstructie.

Zou dit misschien ook de reden zijn dat Cambuur uiteindelijk room niet heeft gehuurd?

PeterTa

Was een van de beste spelers van de Eagles, denk dat zij nu degradatiekandidaat  nr. 1 worden als ze geen vervanger vinden... Verdediging is toch al niet al te best...

Leovardiascc

Van Basten vertrekt in de zomer bij sc Hoerenveen
Woensdag, 29 januari 2014 om 13:51
Marco van Basten laat sc Hoerenveen na dit seizoen achter zich. Dat deelt de Friese club woensdag via de officiële kanalen mee. Hij heeft besloten zijn contract in het Abe Lenstra Stadion niet te verlengen. Van Basten is bezig aan zijn tweede seizoen bij de club, maar heeft niet 'het juiste gevoel' om er een derde jaar aan vast te plakken. Vorig seizoen eindigde sc Hoerenveen onder hem als achtste; nu staat de club vijfde.
/
Het bestuur van de club zegt de beslissing van Van Basten te betreuren, maar wel te respecteren. Hij arriveerde ruim anderhalf jaar geleden in het hoge noorden, als opvolger van Ron Jans. Zijn contract werd destijds op initiatief van de club zelf niet verlengd. Van Basten had op dat moment al ervaring opgedaan als trainer van Jong Ajax (2003/04), bondscoach van Nederland (2004-2008) en hoofdtrainer van Ajax (2008/09).
Drie jaar nadat hij vertrok uit Amsterdam pakte San Marco weer een baan op, ditmaal in Hoerenveen. Toen hij begon vertrok het aanvalstrio Bas Dost, Oussama Assaidi en Luciano Narsingh net bij de club, maar nieuweling Alfred Finnbogason bleek een schot in de roos. Mede dankzij hem finishte de club nog als achtste. Dit seizoen bouwde Van Basten verder aan het elftal en momenteel wordt dus plaats vijf bezet. Toch mist de trainer het goede gevoel en daarom stopt hij bij de club.