Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2014, 20:23:58
Anthony Lurling (36) verruilt NAC Breda voor SC Hoerenveen. Volgens de aanvaller zijn de clubs eruit en verkast hij naar Friesland. Maandag hebben Hoerenveen en Lurling het afrondende gesprek.

Lurling maakt het huidige seizoen af bij de club die hij tussen 1999 en 2002 ook al diende. Behalve Hoerenveen toonden meerdere clubs belangstelling, waaronder ADO Den Haag.

Eerder liet Lurling al blijken graag terug te keren naar de club waar hij eerder succesvol was. 'Ik zou erover liegen als ik zeg: dit doet me niets', zei hij eerder tegen Voetbal International. 'Ik heb toch een mooie tijd gehad in SC Hoerenveen.'

Lurling leefde bij NAC in onmin met coach Nebojsa Gudelj. Die liet hem vorige week buiten de wedstrijdselectie voor het duel met AZ. De aanvaller weigerde vervolgens op de tribune plaats te nemen. Voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle van dit weekeinde heeft NAC Lurling op de blessurelijst gezet.

De Brabander speelt sinds het seizoen 2007/08 in het Rat Verlegh Stadion. Hij was vrijwel altijd een vaste waarde en miste nauwelijks een wedstrijd. Komende zaterdag, voorafgaand aan het duel met PEC, zou hij gehuldigd worden. Onlangs speelde hij tegen Ajax zijn 250ste wedstrijd voor NAC. Vanwege alle perikelen van de laatste weken besloot de Bredase club echter de festiviteiten tot nader order uit te stellen.

http://www.vi.nl/nieuws/sc-hoerenveen-versterkt-zich-met-banneling-lurling.htm

Ach wat jammer nou, kunnen we hem niet nog een keer beledigen :devil

Cambuur058

ADO gewonnen  :( :( :( :zucht :zucht :zucht cambuur voorbijgestreefd.........................
roda ook al voor tegen utrecht  :( :zucht :zucht :( :( :( gaan cambuur ook voorbij.......
prima weekend tot nu toe, cambuur 2 plaatsen gezakt! yes! tyfus zooi  :zucht :zucht :( :( :X :X

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op januari 25, 2014, 20:42:47
ADO gewonnen  :( :( :( :zucht :zucht :zucht cambuur voorbijgestreefd.........................
roda ook al voor tegen utrecht  :( :zucht :zucht :( :( :( gaan cambuur ook voorbij.......
prima weekend tot nu toe, cambuur 2 plaatsen gezakt! yes! tyfus zooi  :zucht :zucht :( :( :X :X

Het is idd heel zuur, maar na morgen staan we gewoon weer 14de :)

Daddy T.

Citaat van: Cambuur058 op januari 25, 2014, 20:42:47
ADO gewonnen  :( :( :( :zucht :zucht :zucht cambuur voorbijgestreefd.........................
roda ook al voor tegen utrecht  :( :zucht :zucht :( :( :( gaan cambuur ook voorbij.......
prima weekend tot nu toe, cambuur 2 plaatsen gezakt! yes! tyfus zooi  :zucht :zucht :( :( :X :X

Gewoon zelf winnen morgen, komende maanden gaat dit continue zo omdat iedereen van elkaar blijft winnen!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur058

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 20:46:39
Het is idd heel zuur, maar na morgen staan we gewoon weer 14de :)
dat hoop ik ook ja  |:)

Eewal

Citaat van: Daddy T. op januari 25, 2014, 20:48:41
Gewoon zelf winnen morgen, komende maanden gaat dit continue zo omdat iedereen van elkaar blijft winnen!

Maakt wel duidelijk dat het niet JAMMER is dat we thuis geen punten hebben gepakt tegen Feyenoord, Twente en Ajax maar DOODZONDE. Ook in zulke wedstrijden zullen we punten MOETEN pakken en niet MOGEN.

vialli

Su wete in ieder geval wat su morgen doeen mutte en dat is WINNE!!!

moodygrunn

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 20:51:13
Maakt wel duidelijk dat het niet JAMMER is dat we thuis geen punten hebben gepakt tegen Feyenoord, Twente en Ajax maar DOODZONDE. Ook in zulke wedstrijden zullen we punten MOETEN pakken en niet MOGEN.

Denk je niet dat je de realiteit een beetje uit het oog verliest als je overwinningen gaat eisen tegen de traditionele top-3/top-4?
In Henk en Sandor we trust

Leovardia


Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2014, 21:00:09
Denk je niet dat je de realiteit een beetje uit het oog verliest als je overwinningen gaat eisen tegen de traditionele top-3/top-4?

Het is juist realiteit dat als we geen punten pakken tegen hoog geklasseerde teams, dat we eruit flikkeren. Ado en rkc pakken de punten wel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Eewal

Citaat van: Leovardia op januari 25, 2014, 21:01:53
Het is juist realiteit dat als we geen punten pakken tegen hoog geklasseerde teams, dat we eruit flikkeren. Ado en rkc pakken de punten wel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Exactly..

moodygrunn

Citaat van: Leovardia op januari 25, 2014, 21:01:53
Het is juist realiteit dat als we geen punten pakken tegen hoog geklasseerde teams, dat we eruit flikkeren. Ado en rkc pakken de punten wel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Niet gelijk in paniek raken als andere ploegen ook punten pakken :) Roda, RKC, ADO en Zwolle moeten nog naar Leeuwarden. Als we de lijn van voor de winterstop doorzetten, halen we in deze 4 wedstrijden tussen de 9 en 12 punten. 1 a 2 uitoverwinningen en je zit richting de veilige zone.
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2014, 21:16:05
Niet gelijk in paniek raken als andere ploegen ook punten pakken :) Roda, RKC, ADO en Zwolle moeten nog naar Leeuwarden. Als we de lijn van voor de winterstop doorzetten, halen we in deze 4 wedstrijden tussen de 9 en 12 punten. 1 a 2 uitoverwinningen en je zit richting de veilige zone.

Heb je gelijk in hoor, al zou het ook wel eens lekker zijn als wij ook punten pakken tegen de top 6 en die top 6 onze concurrenten stuk voor stuk verslaat..

Dokkumer

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 21:20:56
Heb je gelijk in hoor, al zou het ook wel eens lekker zijn als wij ook punten pakken tegen de top 6 en die top 6 onze concurrenten stuk voor stuk verslaat..
En dat gaat morgen gebeuren |:)

moodygrunn

Citaat van: Eewal op januari 25, 2014, 21:20:56
Heb je gelijk in hoor, al zou het ook wel eens lekker zijn als wij ook punten pakken tegen de top 6 en die top 6 onze concurrenten stuk voor stuk verslaat..

In het kader van mijn vorige post is ons programma best wel rooskleurig. Ik zie namelijk alleen de uitwedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, Twente en Groningen weinig punten die we kunnen behalen. In de overige wedstrijden hebben we gewoon genoeg mogelijkheden (onder voorbehoud van schorsingen en blessures)

Met name de maand februari kunnen we zomaar ineens 9 punten erbij hebben:

09-02-2014   12:30   Heracles Almelo   -   SC Cambuur           Polman Stadion
16-02-2014   12:30   SC Cambuur   -   PEC Zwolle                   Cambuurstadion
22-02-2014   19:45   SC Cambuur   -   Roda JC Kerkrade   Cambuurstadion
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

Ook mooi dat Ajax van de egels heeft gewonnen, staan we ook nog maar op 1 puntje van..