Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

verdomme 1-0 ado  :( :( :( :zucht :zucht :zucht

jeff


Cambuur058


Marc S

Wel weer erg typisch natuurlijk

DayDreamer


Goutum

Kan nog alle kanten op. Aansluitingstreffer erin en ze gaan alsnog het schip in.

Scc01

Het is weer zover. Feyenoord verzaakt weer eens. Dit is toch niet nitmaal meer?

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op januari 25, 2014, 19:26:01
verdomme 1-0 ado  :( :( :( :zucht :zucht :zucht

Die immers wilde bij die goal zeker even een wit voetje halen bij zijn ado vriendjes, niet te geloven :zucht

Cambuur058

Citaat van: Goutum op januari 25, 2014, 19:47:43
Kan nog alle kanten op. Aansluitingstreffer erin en ze gaan alsnog het schip in.
Misschien, maar Feyenoord heeft een dusdanig zwak elftal dat ik betwijfel of die aansluitingstreffer er überhaupt wel gaat komen...  :zucht

Destroyer

GVD, niet te geloven joh, ADO twee nul voor. Dat Feyenoord is zo onstabiel als wat...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

#1210
2-1 eindelijk
Bedoel 2-2

moodygrunn

Anthony Lurling (36) verruilt NAC Breda voor SC Heerenveen. Volgens de aanvaller zijn de clubs eruit en verkast hij naar Friesland. Maandag hebben Heerenveen en Lurling het afrondende gesprek.

Lurling maakt het huidige seizoen af bij de club die hij tussen 1999 en 2002 ook al diende. Behalve Heerenveen toonden meerdere clubs belangstelling, waaronder ADO Den Haag.

Eerder liet Lurling al blijken graag terug te keren naar de club waar hij eerder succesvol was. 'Ik zou erover liegen als ik zeg: dit doet me niets', zei hij eerder tegen Voetbal International. 'Ik heb toch een mooie tijd gehad in SC Heerenveen.'

Lurling leefde bij NAC in onmin met coach Nebojsa Gudelj. Die liet hem vorige week buiten de wedstrijdselectie voor het duel met AZ. De aanvaller weigerde vervolgens op de tribune plaats te nemen. Voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle van dit weekeinde heeft NAC Lurling op de blessurelijst gezet.

De Brabander speelt sinds het seizoen 2007/08 in het Rat Verlegh Stadion. Hij was vrijwel altijd een vaste waarde en miste nauwelijks een wedstrijd. Komende zaterdag, voorafgaand aan het duel met PEC, zou hij gehuldigd worden. Onlangs speelde hij tegen Ajax zijn 250ste wedstrijd voor NAC. Vanwege alle perikelen van de laatste weken besloot de Bredase club echter de festiviteiten tot nader order uit te stellen.

http://www.vi.nl/nieuws/sc-heerenveen-versterkt-zich-met-banneling-lurling.htm
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

tyfus tyfus tyfus 3-2  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Eewal

Ook NAC en Roda op voorsprong :( .. Enige voordeel daarvan is dat Utrecht en Zwolle ook niet verder uitlopen en in te halen zijn..

Scc01

Wat voor kunstgras ligt daar trouwens? Is nog erger dan dat van ons. Of het lijkt zo.
Helaas moet je dit jaar echt veel punten hebben om niet te degraderen.