Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

StoneVAK14

Goedzo Sam dan zorgen wij voor de rest!

RotterdamLeeuwarden

Jaja, ik zeg niks, Tis nog geen zondag  :O

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 09, 2013, 23:53:12
Jaja, ik zeg niks, Tis nog geen zondag  :O
En morgen ook niet :devil

SCCornjum

@Dokkumer  :proost

Willem II heeft de hoop op een langer verblijf in de Eredivisie nieuw leven ingeblazen. VVV-Venlo moest in Tilburg het hoofd buigen door een late treffer van Danny Guijt (1-0).

Watching Football Is Not A Crime

Goudvinger

Citaat van: SCCornjum op maart 10, 2013, 00:05:45
@Dokkumer  :proost

Willem II heeft de hoop op een langer verblijf in de Eredivisie nieuw leven ingeblazen. VVV-Venlo moest in Tilburg het hoofd buigen door een late treffer van Danny Guijt (1-0).



Ligt het aan mij of heeft Danny zitten snoepen  :koffie

RotterdamLeeuwarden

Feyenoord heeft ook weer gewonnen, ditmaal met 0-1.
Het 20e doelpunt van Pelle :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

waarom waren er 3 vakken vol met feyenoord supporters? het valt me wel op dat feyenoord vaak blij is wanneer ze winnen ook al is het moeizaam terwijl er bij ons een paar mensen zelfs fluiten als we met 1-0 winnen van eindhoven.

Len Cantello

Bij ons ligt de lat veeeeeel hoger dan bij die bootwerkers...
|:) SUPPORT YOUR LOCAL TEAM!!! |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCornjum

In de aanloop naar de beladen Brabantse derby tussen NAC Breda en Willem II zijn de supportersgroepen van beide clubs op dreef. NAC-fans hackten vrijdag de grootste fansite van de Tilburgers.

Willem II-supporters hadden eerder al kwetsende leuzen op het trainingscomplex van NAC gekalkt en bovendien werd de hoofdingang van het stadion in Breda extra verstevigd met zeven kettingsloten. Op deze manier verwezen de Tilburgers naar het feit dat zij de hekkensluiter in de Eredivisie zijn.

De reactie van NAC-fans liet niet lang op zich wachten. Een fansite van Willem II werd gehackt, waarna er een uitgebreid bericht op verscheen. In dit bericht werden volgens Omroep Brabant de supporters van Willem II uitgenodigd om volgend jaar in Breda toch nog te komen kijken naar voetbal in de Eredivisie.

Het ludieke bericht, dat vast vooruit liep op de mogelijke degradatie van Willem II, is inmiddels van de fansite verwijderd.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Doelman Marco Bizot van FC Groningen wordt niet gestraft voor de rode kaart die hij zondag kreeg in de verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente (0-3). De keeper werd in de slotfase uit het veld gestuurd, omdat hij volgens arbiter Kevin Blom de doorgebroken Luc Castaignos had neergehaald.

De aanklager betaald voetbal achtte die overtreding een dag later 'niet wettig en overtuigend' bewezen en sprak de keeper vrij. Bizot kan daardoor op 30 maart gewoon op doel staan in het uitduel met Willem II.

Watching Football Is Not A Crime

okkele


het is en blijft een stumper.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

RotterdamLeeuwarden

Dat doet ie dus heel bewust he ?  :y :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Raaf

Citaat van: okkele op maart 27, 2013, 11:28:24

het is en blijft een stumper.

Het is en blijft een topper

okkele

ik weet van wie je ook deze mening hebt overgenomen.
:)
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Raaf

Citaat van: okkele op maart 28, 2013, 00:07:53
ik weet van wie je ook deze mening hebt overgenomen.
:)
:proost

Ja misschien wel van 43000 reds supporters die zijn naam scanderen op Anfield en ik er tussen zit.
Grote topper!!
Of omdat ie 6 ton overmaakt naar een kinderziekenhuis tegen kanker in zijn geboortestad.
Nee die zuid amerikaanse verdediger mag ongestraft 90 min tegen hem tekeer gaa, pfff.
Luis Suarez  |:) |:) |:)