Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Zie ook liever 433 maar ja daar hebben we amper aanvallers voor op dit niveau! Versterking!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

Hoeveel geluk kan je hebben man. Die bal wil er gewoon niet in bij rkc.....
Gezellig daar trouwens.... En dan klagen wij over onze sfeer.

Tukker

yes    1-1 bij RKC
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Citaat van: Tukker op december 20, 2013, 21:39:32
yes    1-1 bij RKC
Ik wou net een klaagzang beginnen dat ze niet meer zouden gaan scoren.... nou nog maar 1 erbij dan. Dat anti-voetbal van RKC moet niet met een punt beloond worden

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op december 20, 2013, 21:40:58
Ik wou net een klaagzang beginnen dat ze niet meer zouden gaan scoren.... nou nog maar 1 erbij dan. Dat anti-voetbal van RKC moet niet met een punt beloond worden
en Twente moet nu ook nog even doordrukken

rkc is rijp voor de sloop

slopen die handel   :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lwdscc

Pakt RKC toch weer een punt  :R.. (9 punten tegen topvier. Gewonnen van Vitesse en Feyenoord, gelijk tegen Ajax en Twente (twee keer)

Cambuur058

hm gelukkig hebben ze niet gewonnen..............
blijft raar dat ze maar punten blijven pakken met anti-voetbal

Tukker

Morgen 3 punten in Breda en we staan er weer boven  :proost
En een beetje scoren (het zal toch een keer gaan gebeuren) en we staan zelfs 13e  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op december 20, 2013, 21:55:40
hm gelukkig hebben ze niet gewonnen..............
blijft raar dat ze maar punten blijven pakken met anti-voetbal
Ze hebben het geluk (want dat is het volgens mij echt) dat ze weer toevallig voor komen en gaan dan massaal voor de pot hangen. En nog 16 wedstrijden geluk geloof ik niet in. Dit is echt een ploeg waar we boven moeten kunnen en gaan eindigen!

EastSide058

Wat is het levend ook zuur! Wij gaan nu bijna elke wedstrijd af met strijdend voetbal en vechtlust maar zonder resultaat. En dat eftelingclubje pakt zo op zijn Italiaans een paar punten tegen topclubs. WTF
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

HilversumOnTour

RKC is niet voor niets al jaaaaaaren in de Eredivisie gebleven, is dit dan toch de reden? Echt een nietszeggende club maar wel altijd op de juiste eindpositie, doen ze toch iets goed!

Destroyer

Misschien moet je het geluk meer afdwingen. Zoals wij tegen ajax verloren is gewoon achterlijk. Er wordt altijd geoefend met die korte corners, en dan laten ze toch die Klaassen vrij inschieten. Puur ervaring! Ik denk dat wij ook te weinig eredivisie ervaring in de selectie hebben. Versterking!

Maar de competitie is nog lang niet afgelopen, ben benieuwd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

hopen dat de concurrentie vandaag niet wint en dus niet uitloopt, dan kunnen we na de winterstop gelijk goed beginnen en uit de degradatiezone komen

pvanbuijtene

As t beetje meezit is t verschil in de winterstop met nummer 14 , 3punten...valt nog te overzien.

michello

Jep, hopelijk winnen Ajax, PSV, Grunn en Utrecht vandaag. Dan blijven de verschillen enigszins beperkt.