Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2013, 21:28:26
Maar hoe hebben wij ooit kansloos van dit Den Haag kunnen verliezen, ongelofelijk

Omdat wij uit veruit het zwakste team in de eredivisie zijn.
Morgen moet er gewonnen worden!!

Destroyer

#1051
Citaat van: AL op december 14, 2013, 21:36:40
Omdat wij uit veruit het zwakste team in de eredivisie zijn.
Morgen moet er gewonnen worden!!

:clint voorhoede hebben
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: AL op december 14, 2013, 21:36:40
Omdat wij uit veruit het zwakste team in de eredivisie zijn.
Morgen moet er gewonnen worden!!

Daar ben ik het niet mee eens. Wij hebben een voorhoede die te kort komt.

Unknown

Kut uitslagen.. Wij moeten Gvd weer eens punten pakken. En snel ook

AL

Citaat van: Marc S op december 14, 2013, 21:56:25
Daar ben ik het niet mee eens. Wij hebben een voorhoede die te kort komt.

En door die zwakke voorhoede zijn wij het zwakste elftal in uitwedstrijden.
Overigens is het voetbal ook compleet weg sinds er afgestapt is van 433.

Tukker

Citaat van: Marc S op december 14, 2013, 21:27:07
Met dit aantal punten stonden we nu in italie en engeland 13e. Dat is ook nog eens competitie met 20 ploegen.. We moeten het inderdaad zelf doen. Maar het is extra frustrerend als de rest ook punten blijft pakken. Grotendeels door het afweten van de zogenaamde "topploegen" en dan mogen wij weer tegen hen als ze in bloedvorm verkeren, zoals ajax. Toen het nog niet liep mocht ajax tegen ze en pakte ze mooi een punt mee uit de Arena. Dat soort dingen word ik gewoon erg geirriteert van. Want wij hebben dat geluk nog niet gehad dit seizoen.
Daar word ik ook geirriteerd van. Cambuur speelt idd veel tegen de ploeg in vorm  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Ophouwen. Morgen is niet cruciaal, tegen NAC is zelfs nog niet cruciaal. De eerste 7 wedstrijden na de winterstop zijn beslissend!

Cambuur058

wat heb ik een schijthekel aan rkc  :X
hebben altijd ALLES mee
elke keer dat ze gaan liggen in het strafschopgebied: penalty. hebben al 5!!! penalty's mee
krijgen elke arbitrale beslissing mee,
krijgen nooit penalty's tegen
spelen schijt voetbal
vreemdelingenlegioen
die klote provocerende koeman altijd die ook invloed heeft op de arbitrage waardoor ze altijd alles mee hebben en hij is een smerige lul
spelen altijd laf op de counter, zelfs thuis, niet alleen tegen de 'topclubs', nee. tegen iedereen
hebben veruit de slechtste supporters uit de hele eredivisie
het is gewoon ongelofelijk hoe veel geluk die waalwijkse homos hebben, ze hadden onderaan moeten staan maar door dat vieze geluk van ze altijd pakken ze toch punten
:R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

Lore

Citaat van: Cambuur058 op december 14, 2013, 23:19:11
wat heb ik een schijthekel aan rkc  :X
hebben altijd ALLES mee
elke keer dat ze gaan liggen in het strafschopgebied: penalty. hebben al 5!!! penalty's mee
krijgen elke arbitrale beslissing mee,
krijgen nooit penalty's tegen
spelen schijt voetbal
vreemdelingenlegioen
die klote provocerende koeman altijd die ook invloed heeft op de arbitrage waardoor ze altijd alles mee hebben en hij is een smerige lul
spelen altijd laf op de counter, zelfs thuis, niet alleen tegen de 'topclubs', nee. tegen iedereen
hebben veruit de slechtste supporters uit de hele eredivisie
het is gewoon ongelofelijk hoe veel geluk die waalwijkse homos hebben, ze hadden onderaan moeten staan maar door dat vieze geluk van ze altijd pakken ze toch punten
:R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

Ik snap je frustratie, maar wij moeten niet naar de concurrentie kijken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op december 14, 2013, 23:19:11
hij is een smerige lul

Ben ik het niet mee eens. En verder: RKC degradeert rechtstreeks, geen twijfel.
Henk, held, bedankt

kgscc

Misschien zegt dit wel alles, iedereen kan van iedereen winnen (dus wij winnen morgen van Ajax :))

==========
http://nos.nl/artikel/586761-nivellering-in-eredivisie-compleet.html
Nivellering in eredivisie compleet
zaterdag 14 dec 2013, 22:59 (Update: 14-12-13, 23:20)
De nivellering in de eredivisie is compleet. In hetzelfde seizoen waarin de koploper nog nooit zo weinig punten verzamelde, haalde de hekkensluiter nog nooit zoveel punten na zeventien speelrondes.

De nummer achttien, NEC, klopte zaterdag in eigen huis Roda JC met 4-3 en kwam daarmee op vijftien punten. De Nijmegenaren schoten qua positie niets op met de zege, maar ze zijn wel een record rijker.

De recordhouder was Elinkwijk, dat in het seizoen 1957/1958 met veertien punten (omgerekend naar het driepuntensysteem) de rangen sloot na zeventien speelrondes.

'Slechtste' koploper
In oktober prijkte FC Twente nog bovenaan de ranglijst van de eredivisie als 'slechtste koploper ooit'. De club uit Enschede was de lijstaanvoerder met de minste punten (negentien) na tien speelrondes.

Tukker

Citaat van: Lore op december 14, 2013, 22:32:34
Ophouwen. Morgen is niet cruciaal, tegen NAC is zelfs nog niet cruciaal. De eerste 7 wedstrijden na de winterstop zijn beslissend!
Net als het vorige seizoen kan een goede serie wedstrijden heel belangrijk worden.

Dat geldt nu ook; een paar wedstrijden geen punten betekent dat iedereen je vorrbij zoeft.

Dus na de winterstop met de broodnodige versterkingen een serie van 7 wedstrijden top en we kunnen over hele andere dingen discussieren.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Goutum

Citaat van: Tukker op december 14, 2013, 22:11:20
Daar word ik ook geirriteerd van. Cambuur speelt idd veel tegen de ploeg in vorm  :R

Thuis hebben we van de meeste ploegen in vorm gewonnen. Zowel Groningen, als Heracles en NEC hadden een goede serie achter de rug.

Tukker

Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 09:22:49
Thuis hebben we van de meeste ploegen in vorm gewonnen. Zowel Groningen, als Heracles en NEC hadden een goede serie achter de rug.
Daar vestigen we onze hoop op  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

NAC voor, Heracles voor ..... ;(