Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Mooie naam ook weer... Na Rotterdam nu ook Groningen in tha House!  :O

Cambuur058

Citaat van: Drumfather SCC op december 15, 2013, 15:08:22
Mooie naam ook weer... Na Rotterdam nu ook Groningen in tha House!  :O
straks krijgen we nog CambuurAkkrumZuid accounts

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 15:13:00
straks krijgen we nog CambuurAkkrumZuid accounts
tsja ik kan er ook niets aan doen dat ik er woon... In ieder geval hoeven jullie nit bang te zijn dat ik hier iver Groningen post: heb er een hekel aan 8)

Cambuur058

het was een slecht eredivisie-weekend voor ons

Bernardo

Heracles ook nog gewonnen.

Cambuur058

psv na 40 minuten al 0-4 voor, had het liever andersom gezien  :_schater

Cambuur058

hoe KAN dit? 1-0 voor rkc tegen fc twente  :zucht
twente is VEEL beter maar toch flikt rkc het ALTIJD ALTIJD ALTIJD weer
stronthekel aan die schijtclub  :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht

Tukker

Dat k*ttige negatief afwachtend voetballende RKC komt tegen alle verhouding op 1-0


GVD   Waarom mist die Castagnos alle kansen en tegen ons krijgt ie er eentje en trapt ie erin  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

Citaat van: Tukker op december 20, 2013, 20:47:21
Dat k*ttige negatief afwachtend voetballende RKC komt tegen alle verhouding op 1-0


GVD   Waarom mist die Castagnos alle kansen en tegen ons krijgt ie er eentje en trapt ie erin  :R
smerig  :zucht :zucht dat anti-voetbal van rkc word (met alle geluk van de wereld) altijd beloont....  :( :(

Destroyer

Je moet het zelf doen jongens. RKC staat wel vrij laag, moet je kijken,  daar zit veel meer eredivisie ervaring ook in. Maar Twente gaat winnen Let maar op.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op december 20, 2013, 20:56:06
Je moet het zelf doen jongens. RKC staat wel vrij laag, moet je kijken,  daar zit veel meer eredivisie ervaring ook in. Maar Twente gaat winnen Let maar op.
weet ik, maar ik vind het zó oneerlijk dat rkc altijd beloond word met spel dat geen goals op mag leveren  :R :R :R word er echt gefrustreerd van  :zucht :zucht
come on twente

AL

Verschil met alle andere ploegen onderin is dat zij wel eens winnen van een topploeg of wel eens een uitwedstrijd winnen.
Het voetbal is echt niet beter, maar alle andere ploegen bezitten gewoon meer individuele kwalitieteiten en dan met name voorin!
Ik kijk al niet eens meer naar ander ploegen. Wij moeten gewoon eens punten gaan pakken, anders kan het al vrij vroeg na de winterstop een kansloze missie worden.

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op december 20, 2013, 21:01:11
weet ik, maar ik vind het zó oneerlijk dat rkc altijd beloond word met spel dat geen goals op mag leveren  :R :R :R word er echt gefrustreerd van  :zucht :zucht
come on twente

Weet jr waar ik gefrustreerd van wordt? Mooi voetbal en geen punten! Lodeweges zál morgen wel weer willen voetballen met 433! Ik had lekker in de kont gaan hangen met 442, mooi op de counter met Hemmen en christavao voorin. Ritzmaier weer lekker op vertrouwde middenveld.

Geluk dwing je niet alleen af, eredivisie is 100% concentratie, technisch voetbal maar vooral scherp blijven!

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op december 20, 2013, 21:07:10
Weet jr waar ik gefrustreerd van wordt? Mooi voetbal en geen punten! Lodeweges zál morgen wel weer willen voetballen met 433! Ik had lekker in de kont gaan hangen met 442, mooi op de counter met Hemmen en christavao voorin. Ritzmaier weer lekker op vertrouwde middenveld.

Geluk dwing je niet alleen af, eredivisie is 100% concentratie, technisch voetbal maar vooral scherp blijven!
Wij hebben geen fucking caistaingos die twee keer op leeg goal naast schiet, wij hebben geen arbitraal geluk. Ik ben wel een voorstander van willen voetballen, pfff

Cambuur Groningen

Wil Twente niet winnen? Tjongejonge wat een kans weer van Mokhtar