Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

nek komt op 1 punt van Cambuur.
rkc staat 1-0 voor met nog een 2de helft te spelen.
Deze virtuele stand staat Cambuur 1 na laatste...............................................
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Ja, maar dat was een keer te verwachten. We staan waar we horen. Harde conclusie, maar het zij zo.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op december 14, 2013, 20:42:22
Ja, maar dat was een keer te verwachten. We staan waar we horen. Harde conclusie, maar het zij zo.
het gevoel dat we MOETEN winnen van Ajax stelt me ook niet bepaald gerust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op december 14, 2013, 20:40:32
nek komt op 1 punt van Cambuur.
rkc staat 1-0 voor met nog een 2de helft te spelen.
Deze virtuele stand staat Cambuur 1 na laatste...............................................

In die virtuele stand staan wij nog op 0-0 tegen Ajakkes, dus gelijk met RKC en we hebben (nog) een beter doelgemiddelde, dus op 2 na laatste :y

Sorry, positiever kan niet meer
Henk, held, bedankt

michello

Een stunt morgen zou dan 3x zo lekker voelen. Dan stijgen we misschien wel 3/4 plekken.
Overigens lijkt het me onmogelijk dat NAC morgen wint in Arnhem, dus wordt het duel
in Breda ook heeel belangrijk, verschil nu 3 punten.

Cambuur058


Kuzmanovic-Apeldoorn

Goed zo keepertje (11 meter gestopt van RKC)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een ongelofelijk lelijk uitshirt van RKC, wat is ons uittenue dan mooi met die blauwe shirts en gele broeken |:)
Henk, held, bedankt

speculeter

Dat druk maken om andere clubs..
we zullen het toch zelf moeten doen jongens!
denk dat in winterstop een stuk of 6 clubs
dicht bij elkaar staan.
in winterstop twee aanvallende versterkingen
erbij en eerste 7 wedstrijden zijn 5 thuis!!
dan moeten we onze slag slaan.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Citaat van: peter op december 14, 2013, 20:58:47
Dat druk maken om andere clubs..
we zullen het toch zelf moeten doen jongens!
denk dat in winterstop een stuk of 6 clubs
dicht bij elkaar staan.
in winterstop twee aanvallende versterkingen
erbij en eerste 7 wedstrijden zijn 5 thuis!!
dan moeten we onze slag slaan.

Ja druk maken, je speelt in een competitie weest wel......
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Niet naar een ander kijken maar zelf doen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Citaat van: Destroyer op december 14, 2013, 21:07:49
Niet naar een ander kijken maar zelf doen!

Zonder te kijken, het staat 0-2 in Den Haag
Watching Football Is Not A Crime

Marc S

#1048
Citaat van: peter op december 14, 2013, 20:58:47
Dat druk maken om andere clubs..
we zullen het toch zelf moeten doen jongens!
denk dat in winterstop een stuk of 6 clubs
dicht bij elkaar staan.
in winterstop twee aanvallende versterkingen
erbij en eerste 7 wedstrijden zijn 5 thuis!!
dan moeten we onze slag slaan.

Met dit aantal punten stonden we nu in italie en engeland 13e. Dat is ook nog eens competitie met 20 ploegen.. We moeten het inderdaad zelf doen. Maar het is extra frustrerend als de rest ook punten blijft pakken. Grotendeels door het afweten van de zogenaamde "topploegen" en dan mogen wij weer tegen hen als ze in bloedvorm verkeren, zoals ajax. Toen het nog niet liep mocht ajax tegen ze en pakte ze mooi een punt mee uit de Arena. Dat soort dingen word ik gewoon erg geirriteert van. Want wij hebben dat geluk nog niet gehad dit seizoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Maar hoe hebben wij ooit kansloos van dit Den Haag kunnen verliezen, ongelofelijk
Henk, held, bedankt