Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Mooi balen. RKC ook al op 0-1  :?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1021
Citaat van: Tukker op december 14, 2013, 19:53:59
Mooi balen. RKC ook al op 0-1  :?

Is niet erg, grootste kans op gelijkspel is wanneer de thuisploeg achterkomt
Henk, held, bedankt

Cambuur058

2-2 bij nec - roda
jezus het word weer zo'n avond
:X :X :X

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Cambuur058


Cambuur058


Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2013, 19:58:25
Is niet erg, grootste kans op gelijkspel is wanneer de thuisploeg achterkomt
Dat dacht ik gisteren ook bij Zwolle  :R
Maar ik hoop met je mee  :koffie
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op december 14, 2013, 20:07:59
en het is al 3-2
Morgen winnen van Ajax en we gaan Roda en Den Haag voorbij  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AL

Ziet er slecht uit voor ons.
Na het weekend voorlaatste met slechts een puntje voor op nec.
Er is een grote kans dat we als hekkensluiter de winterstop ingaan.
En maar zeggen dat we op schema liggen...........

Cambuur058

Citaat van: Tukker op december 14, 2013, 20:16:38
Morgen winnen van Ajax en we gaan Roda en Den Haag voorbij  |:)
dat gebeurt toch niet, we moeten wel realistisch blijven

Kuzmanovic-Apeldoorn

ach nog 11 minuten, auf gehts Roda auf gehts!!
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2013, 20:20:25
ach nog 11 minuten, auf gehts Roda auf gehts!!
2 goals maken in 11 minuten, dacht het niet
4-2 voor nec ??? ??? ??? ??? ???
jezus

Kuzmanovic-Apeldoorn

nog 5 minuten het kan nog
Henk, held, bedankt

michello

Zit allemaal op 3 punten straks vsn elkaar met

RKC
NAC
Roda
Heracles
ADO
NEC

En wij.. Conclusie is dat we aan elkaar gewaagd zijn en dat klopt ook volkomen bij de wedstrijden die we gespeeld hebben tegen deze clubs. Gaat straks op kleine details beslist worden wie er gaat degraderen.

Destroyer

Ja, er zit geen Willem 2 in dit jaar, dus zelf blijven winnen is de oplossing
** Poolwinner 18/19 - 21/22