Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Ik heb liever dat ze een flinke oor wassing krijgen tegen een Ajax of een PSV dan dat ze verliezen van NEC of RKC.. Daarnaast we moeten wel reƫel blijven de kans is klein dat we dit jaar boven ze eindigen. En als ze dan winnen van een concurrent van ons is dat mooi meegenomen. Wij zitten nog in een proces. Eerst maar eens structureel eredivisie spelen. Dan eindigen we vanzelf boven ze.

Dokkumer

Een wijs Marc heeft gesproken  _O_

Destroyer

Egels zijn lekker bezig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Ergens wel frustrerend. Die lui doen het beter dan wij. We doen tegen alle clubs leuk mee maar scoren niet. Laat staan dat we uitwedstrijden winnen. Ik wil Gvd ook punten

Bernardo

Die hebben goede buitenspelers. Dat is het verschil.

Destroyer

Schijt ziek wordt je er van...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: Bernardo op november 09, 2013, 20:26:41
Die hebben goede buitenspelers. Dat is het verschil.
zou het net zeggen...dit is het verschil.

Nightmarelwd

Ik hoor die Ruud Brood nu niet op TV zeggen, dat Roda twee rode kaarten had moeten hebben.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/rodajc/22044703/___Pure_frustratie_bij_Roda_JC___.html
MI-Sider for Life

666

Weet Feyenoord ook hoe het voelt om in de 1e helft beter te zijn maar wel met 0-1 te rusten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RotterdamLeeuwarden

#804
De 1-1 zit erin !

Edit:

2-1, Immers :)

en weer 2-2.

Het bleef 2-2............
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 10, 2013, 17:37:29
De 1-1 zit erin !

Edit:

2-1, Immers :)

en weer 2-2.

Het bleef 2-2............
:D

Dokkumer

Ze staan weer onder de j...n :devil

Niet dat het me ook maar ene fuck uitmaakt...

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op november 10, 2013, 21:31:41
Ze staan weer onder de j...n :devil

Niet dat het me ook maar ene fuck uitmaakt...

Iedereen staat boven de joden.. 8P

Tukker

Eredivisie-club Go Ahead Eagles heeft toestemming gekregen van de KNVB om stadion De Adelaarshorst uit te breiden. De tribune aan de Brinkgreverweg zal een paar honderd staanplaatsen extra krijgen.Na de winterstop wil Go Ahead Eagles werken met een capaciteit van 2100 staanplaatsen. De zijvakken van de B-Side blijven nog wel voorzien van stoeltjes. Na de geplande uitbreiding heeft de club uit Deventer de grootste staantribune in Nederland."Het is mogelijk dat we de uitbreiding in fases gaan doorvoeren. Veiligheid van onze fans gaat boven alles", laat voorzitter Edwin Lugt weten aan RTV Oost.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Tukker op november 11, 2013, 22:02:35
Eredivisie-club Go Ahead Eagles heeft toestemming gekregen van de KNVB om stadion De Adelaarshorst uit te breiden. De tribune aan de Brinkgreverweg zal een paar honderd staanplaatsen extra krijgen.Na de winterstop wil Go Ahead Eagles werken met een capaciteit van 2100 staanplaatsen. De zijvakken van de B-Side blijven nog wel voorzien van stoeltjes. Na de geplande uitbreiding heeft de club uit Deventer de grootste staantribune in Nederland."Het is mogelijk dat we de uitbreiding in fases gaan doorvoeren. Veiligheid van onze fans gaat boven alles", laat voorzitter Edwin Lugt weten aan RTV Oost.

dacht dat dit al gebeurd was joh
** Poolwinner 18/19 - 21/22