Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

NAC vraagt Breda om steun

BREDA -
Voetbalclub NAC heeft behalve aan financiers ook de gemeente Breda gevraagd om steun vanwege een acuut geldtekort. Er vinden gesprekken plaats tussen de club en gemeente over het stadion dat in 2003 door de gemeente is gekocht en waar NAC huur voor betaalt. De Bredase wethouder Alfred Arbouw schrijft dat maandag aan de gemeenteraad.

De wethouder zegt dat het tekort bij NAC voor de gemeente als donderslag bij heldere hemel komt. ,,Wij zijn geschrokken."
Hij benadrukt dat de ruimte voor de gemeente om de club financieel te steunen vanwege Europese regels over staatssteun 'zeer gering' is.
Het vermogen van NAC was aan het eind van vorig seizoen 12,2 miljoen euro negatief. NAC zegt dat de inkomsten tegenvallen door minder sponsoring, onverhuurde skyboxen, minder verkochte seizoenskaarten en een lagere horecaomzet. De club werkt aan een oplossing.

RotterdamLeeuwarden

12,2 miljoen ?
das niet weinig  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 04, 2013, 22:50:25
12,2 miljoen ?
das niet weinig  :rodekaart

Vergeleken met hen is het rozengeur en maneschijn bij ons. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen, want nog wat spelers verkopen betekent dat zij een serieuze degradatiekandidaat zijn.

666

Citaat van: Lore op november 05, 2013, 08:45:04
Vergeleken met hen is het rozengeur en maneschijn bij ons. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen, want nog wat spelers verkopen betekent dat zij een serieuze degradatiekandidaat zijn.

12,2 miljoen euro negatief.

Hoeveel heeft Cambuur eigenlijk op dit moment en wanneer willen ze weer helemaal gezond zijn?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op november 05, 2013, 09:34:35
12,2 miljoen euro negatief.

Hoeveel heeft Cambuur eigenlijk op dit moment en wanneer willen ze weer helemaal gezond zijn?

Weet het niet precies, maar zat rond de drie miljoen negatief !

Dokkumer

Citaat van: Lore op november 05, 2013, 09:53:27
Weet het niet precies, maar zat rond de drie miljoen negatief !
Het was 3,343 miljoen negatief na het seizoen 2011/12. Dat zal na vorig seizoen wel iets gunstiger zijn vermoed ik.
Jaarcijfers zullen de komende weken wel bekend gemaakt worden, was vorig jaar half november.

666

Citaat van: Dokkumer op november 05, 2013, 10:11:40
Het was 3,343 miljoen negatief na het seizoen 2011/12. Dat zal na vorig seizoen wel iets gunstiger zijn vermoed ik.
Jaarcijfers zullen de komende weken wel bekend gemaakt worden, was vorig jaar half november.

Thanks even afwachten dus.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 05, 2013, 10:11:40
Het was 3,343 miljoen negatief na het seizoen 2011/12. Dat zal na vorig seizoen wel iets gunstiger zijn vermoed ik.
Jaarcijfers zullen de komende weken wel bekend gemaakt worden, was vorig jaar half november.

Nope, Cambuur werkt met een gebroken boekjaar. Die loopt gelijk aan het seizoen!

Dokkumer

Klopt, het boekjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni. Dat is voor mij een jaar ;) Een kalenderjaar is weer een ander verhaal  l0l
Ik doelde op het gegeven dat vorig jaar op 14 november de jaarcijfers gepubliceerd zijn, dus vermoed ik dat rond die tijd de nieuwe cijfers gepubliceerd worden.

En ik meende toch duidelijk aan te geven over "het seizoen 2011/2012"  :zweep

EastSide058

Dkv 5-2 RKC goed voor ons  |:) met pijn in mn hart
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Jules058

Citaat van: Official-Sphere op november 08, 2013, 23:55:07
Dkv 5-2 RKC goed voor ons  |:) met pijn in mn hart

Zijn die stinkvlekken toch ergens goed voor..
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

666

Citaat van: Official-Sphere op november 08, 2013, 23:55:07
Dkv 5-2 RKC goed voor ons  |:) met pijn in mn hart

Helemaal niet goed...
Wij moeten boven die boeren eindigen.
Ik gun ze helemaal niets  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: 666 op november 09, 2013, 07:52:20
Helemaal niet goed...
Wij moeten boven die boeren eindigen.
Ik gun ze helemaal niets  :R

Als de laatste speelronde die drie punten cambuur rechtstreekse degradatie hebben doen ontlopen piep je wel anders  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: Destroyer op november 09, 2013, 08:34:26
Als de laatste speelronde die drie punten cambuur rechtstreekse degradatie hebben doen ontlopen piep je wel anders  :devil

Dat gebeurd niet... Wij eindigen gewoon boven die boeren   8)

En ik wil helemaal niet afhankelijk zijn van die schijtbeffers.. dan nog liever een jaartje bier competitie en daarna weer terug.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Sjeezus, is de haat tegen die gierjankerds groter dan de liefde voor de eigen club?
Lui hebben ons dit seizoen al 4 keer genaaid, Heracles, onszelf, NEC en Utrecht. Laat ze doen wat zij horen te doen, winnen van onze concurrenten. Boven dat sootsje van Janker en Janker eindigen we dit seizoen toch niet.. Dat is voor de toekomst.