Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Koeman blijft omdat er geen centjes zijn in Rotteknor...

RotterdamLeeuwarden

Feyenoord onderuit tegen Heracles
zondag 27 okt 2013, 16:24 (Update: 27-10-13, 16:34)

Feyenoord heeft verzuimd te profiteren van puntverlies van de concurrentie in de Eredivisie. De Rotterdammers gingen in eigen huis met 1-2 onderuit tegen Heracles Almelo. Aanvoerder Graziano Pellè kreeg in de slotfase een rode kaart.

In de eerste helft waren de beste kansen voor Feyenoord. Graziano Pellè miste al in de eerste minuut, Bruno Martins Indi had ook een mogelijkheid, een lob van Jean-Paul Boëtius werd van de lijn gehaald en een treffer van Daryl Janmaat werd afgekeurd vanwege buitenspel.

Toch was het Heracles dat de leiding nam. Na een hoekschop tikte Jens Jurn Streutker in de 41ste minuut via Miquel Nelom binnen. Twee minuten later kwam Feyenoord met een reactie. Boëtius krulde via de onderkant van de lat prachtig raak. Nelom gaf Feyenoord nog bijna een voorsprong voor rust. Zijn afstandsschot belandde echter op de binnenkant van de paal.

Goal Rosheuvel, rood Pellè
Feyenoord ging in de tweede helft op zoek naar de winst, maar zag Heracles opnieuw scoren. Mikhail Rosheuvel was in de 63ste minuut na zwak verdedigen van Feyenoord eerder bij de bal dan Lex Immers en schoot via de binnenkant van de paal raak.

Ondanks de rentree van invaller Otman Bakkal slaagde Feyenoord er niet in terug te komen in de wedstrijd. Pellè raakte in de slotfase zo gefrustreerd dat hij een kopstootbeweging maakte richting Mike te Wierik, die gretig naar de grond ging. Scheidsrechter Kevin Blom gaf de aanvoerder van Feyenoord een directe rode kaart.

De vierde nederlaag van het seizoen voor Feyenoord was een feit en daarmee verzuimden de Rotterdammers de koppositie in de Eredivisie over te nemen. De ploeg van Ronald Koeman blijft nu staan op zeventien punten. Feyenoord verloor de eerste drie wedstrijden van het seizoen, maar was sindsdien ongeslagen.

Bron: NOS.nl
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 16:37:40
Koeman blijft omdat er geen centjes zijn in Rotteknor...

Denk je dat hij gebakken lucht verdient? Die heeft het meeste van allemaal hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 27, 2013, 16:32:33
Helaas wel het geval, Heracles pakt 3 punten in De Kuip.
Feyenoord: Ga je Doodschamen !!

Zo'n verloop van de competitie heb ik nog nooit meegemaakt.

Ben niet blij met het verlies, want had liever dat Heracles geen punten pakte. Wel met het feit dat Pelle waarschijnlijk wel 2 a 3 wedstrijden niet mee speelt  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:43:10
Denk je dat hij gebakken lucht verdient? Die heeft het meeste van allemaal hoor.
Er zijn geen centjes voor een afkoopsom bedoelde ik juh daapke :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 19:31:42
Er zijn geen centjes voor een afkoopsom bedoelde ik juh daapke :devil

Zeg dat dan juh loekie  l8l :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2013, 19:34:13
Zeg dat dan juh loekie  l8l :devil
Kist self oek wel denke toch? :devil

ASJEMENOU

pvanbuijtene

Voor nu zeg ik ... HUP NAC! Laat rkc maar het lelijke eendje worden:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

2-0 voor RKC na een kwartiertje..... dan blijft in ieder geval Nac in het vizier
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Area 58

marrumer

waar slaat deze competitie op  8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op november 01, 2013, 20:27:49
3-0

Het had al 5-0 kunnen staan. en een ongelofelijke actie van meneer Lulring weer.... Springt zo met zijn elleboog vooruit een speler omver.
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: marrumer op november 01, 2013, 20:32:02
waar slaat deze competitie op  8P

Wat een kut competitie. Nu moet je nog winnen ook zondag om weer een gat te slaan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

RKC het afgekeken van ons. Voetballen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op november 01, 2013, 21:55:48
RKC het afgekeken van ons. Voetballen.

Is ook geen wonder, Nak kwam het veld op, zag al dat geel en blauw en ging direct hyperventileren!!
Henk, held, bedankt