Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Ja ongelooflijk weer dit

EastSide058

#736
NEC 2-1 DKV

We weten wat we moeten doen morgen  :0= WINNEN
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

blijft 2-1, mooi klote
Henk, held, bedankt

Destroyer

Je hebt het altijd zelf in de hand!  :0= morgen winnen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2013, 21:54:01
blijft 2-1, mooi klote
Flikken ze het weer om een concurrent te laten winnen :R
Wedstrijden als vanavond mogen die varkensnaaiers van mij gewoon winnen

Nobody likes me, I don't care


Kuzmanovic-Apeldoorn

Alle topclubs verliezen punten, behalve Cambuur |:) |:)
Henk, held, bedankt

speculeter

Oftewel top 8 verliest en 8tm 18 wint.
heel belangrijk die 3punten gisteren.
we staan nog maar 3punten achter op
voorronde el :_schater

zeewolde

Citaat van: peter op oktober 27, 2013, 14:47:11
Oftewel top 8 verliest en 8tm 18 wint.
heel belangrijk die 3punten gisteren.
we staan nog maar 3punten achter op
voorronde el :_schater
ik heb niet zoveel opleiding , dus leg mij even uit hoe er 8 kunnen verliezen en 10 winnen? En dan maar denken dat 8 t/m 18 wel 9 t/m 18 zal zijn 8)

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2013, 14:43:14
Alle topclubs verliezen punten, behalve Cambuur |:) |:)
Hoho topclub Pech Zwolle speelt nog :devil

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2013, 14:55:37
ik heb niet zoveel opleiding , dus leg mij even uit hoe er 8 kunnen verliezen en 10 winnen? En dan maar denken dat 8 t/m 18 wel 9 t/m 18 zal zijn 8)
Dan klopt het nog niet want dan is het 1 t/m 9 en 10 t/m 18...
Maar de nummer 3 en 18 speulden al geliek, dus gaat die vlieger oek al niet meer op :devil

speculeter

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2013, 14:55:37
ik heb niet zoveel opleiding , dus leg mij even uit hoe er 8 kunnen verliezen en 10 winnen? En dan maar denken dat 8 t/m 18 wel 9 t/m 18 zal zijn 8)
zo ongeveer....
merkte op de tribune ook steeds mensen die met
mobiel tussenstanden zaten bij te houden en
door te geven aan mij....intreseerde me geen fuck.
als wij de drie punten maar pakken.

Unknown

We gaan toch verdomme niet mee maken dat ook Heracles punten gaat pakken?

Oh 1-1 nu gelukkig

Unknown

Maar goed dat we 3 punten hebben gepakt. Wat een idiote uitslagen deze ronde. Ipv afstand te nemen van een aantal concurrenten pakken ze allemaal punten. Allemaal bonus.

RotterdamLeeuwarden

Helaas wel het geval, Heracles pakt 3 punten in De Kuip.
Feyenoord: Ga je Doodschamen !!

Zo'n verloop van de competitie heb ik nog nooit meegemaakt.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zou niet elke andere trainer niet al lang ontslagen zijn bij Pisvee, Feyenoord en Ajakkes met deze resultaten? En verbeek ontslagen bij AZ met resultaten waarmee de Boer, Koeman en Cocu zeker zouden blijven zitten!! 8P
Henk, held, bedankt