Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: oost op april 05, 2026, 13:17:13
Er is niks zo achterlijke dan met gezichts bedekking naar een wedstrijd te gaan  :rodekaart
de hele maatschappij is toch al zo :?
Kijk eens wat er op straat loopt met gezicht bedekking?.

oost

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2026, 13:30:46
de hele maatschappij is toch al zo :?
Kijk eens wat er op straat loopt met gezicht bedekking?.

Tsja dat heeft meer met geloofsovertuiging te maken.
Als je met gezicht bedekking naar het voetbal gaat ben je alleen maar uit op rotzooi trappen

Destroyer

Vreselijk voor de supporters die met goede bedoelingen naar zo'n uitvak gaan. Leef je weken naar uit, om te janken dit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Heracles en NAC eruit ben heel benieuwd en welke club gaat NC spelen  :?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 19, 2026, 14:42:34
Heracles en NAC eruit ben heel benieuwd en welke club gaat NC spelen  :?

Ja graag!
Hopelijk blijft Telstar er in. Dan kun je die volgend seizoen als nummer 18 al opschrijven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Komend seizoen weer de VAR. Wat vinden we daar van?

Galdiano

Citaat van: Eewal op april 19, 2026, 20:00:35
Komend seizoen weer de VAR. Wat vinden we daar van?

Alleen maar goed.
Alleen ze moeten het zoals Hockey gaan invoeren. Iedere aanvoerder mag het inzetten. Bij een verkeerde aanvraag ben je moment kwijt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op april 19, 2026, 20:52:54
Alleen maar goed.
Alleen ze moeten het zoals Hockey gaan invoeren. Iedere aanvoerder mag het inzetten. Bij een verkeerde aanvraag ben je moment kwijt.
helemaal mee eens

nee,wel?

En wat nou als de uitspraak in de paspoortgate de knvb in de spagaat brengt ,en ze beslissen dat de competitie  niet kan worden afgemaakt.............alles blijft zoals het was niemand promoveerd niemand degradeert......en door..........competitie seizoen 2026/2027??????

Lore

Het zou toch echt heel mooi zijn als Zwolle niet wint. Dan komen er veel ploegen binnen drie punten van elkaar met Zwolle met het slechtste doelsaldo.

En oh ja, Forza Volendam

Bankzitter

Citaat van: nee,wel? op mei 02, 2026, 21:26:25
En wat nou als de uitspraak in de paspoortgate de knvb in de spagaat brengt ,en ze beslissen dat de competitie  niet kan worden afgemaakt.............alles blijft zoals het was niemand promoveerd niemand degradeert......en door..........competitie seizoen 2026/2027??????

Dat is onmogelijk. De competitie in de KKD is al be?indigt en wij hebben het zilveren schild voor promotie al binnen. Onmogelijk om dat nog terug te draaien.

Het zou ook absurd zijn... GAE maakt een fout en ADO en Cambuur worden bestraft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 03, 2026, 12:43:21
Dat is onmogelijk. De competitie in de KKD is al be?indigt en wij hebben het zilveren schild voor promotie al binnen. Onmogelijk om dat nog terug te draaien.

Het zou ook absurd zijn... GAE maakt een fout en ADO en Cambuur worden bestraft.
ADO zou wel terecht zijn toch :proost
Henk, held, bedankt

Destroyer

De ratten mogen weer in hun hol kruipen en afdalen naar een niveau lager.  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Karma. Toch wel. Net als de degradatie van Heracles met zo?n afgrijselijk uitvak.