Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 22, 2024, 20:32:17
Sportcast

Roelof de Vries vraagt Ferry de Haan of hij Henk de Jong ook heeft gebeld?
Altijd stoken, kan het niet laten.  :(
wat een vreselijk en vies mannetje  :(

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Mooie wedstrijd gezien, terechte kampioen

PePe

Wat zou Roelof de Vries van deze 0 - 8 uitslag vinden?  _O_

papier

Citaat van: PePe op april 25, 2024, 22:46:47
Wat zou Roelof de Vries van deze 0 - 8 uitslag vinden?  _O_

Genoten van psv. blblalblalala. Heerenveen was ook wel heel slecht.. blblalbla. expected goals psv laag. blalbalala

Inferno-058

Fantastisch natuurlijk deze afgang daar, voor de rest hebben we natuurlijk weinig recht van spreken momenteel.

papier

Citaat van: Inferno-058 op april 26, 2024, 10:48:33
Fantastisch natuurlijk deze afgang daar, voor de rest hebben we natuurlijk weinig recht van spreken momenteel.

Klopt. Hadden wij onverhoopt in de bekerfinale gestaan dan had Feyenoord met dubbele cijfers kunnen winnen, laat staan tegen dit PSV.

roepieh

Citaat van: PePe op april 25, 2024, 22:46:47
Wat zou Roelof de Vries van deze 0 - 8 uitslag vinden?  _O_

die ligt te huilen onder zijn dkv dekbedje

Mike SCC



Blijft lachen natuurlijk  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: PePe op april 25, 2024, 22:46:47
Wat zou Roelof de Vries van deze 0 - 8 uitslag vinden?  _O_
Roelof is nog nat in zijn broekje?.Ik heb we genoten  :thumbsup
PSV heeft zich nog knap ingehouden anders had het wel over 10 gegaan?

PePe

Roelof slaapt weer niet, 9 - 1  _O_

Viper

Wat een misplaatste arrogantie moet je hebben om op deze manier tegen AZ te spelen. Met beide benen in de drek.

Mike SCC

Ze hebben maar mooi 2x anti Leeuwarden gegild vanuit het uitvak.  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op september 14, 2024, 23:41:57
Ze hebben maar mooi 2x anti Leeuwarden gegild vanuit het uitvak.  :_schater
stumpertjes Sietse en Jelle  :_schater

Noordcambuur

Hangt ook altijd spandoek van Alkmaar - Leeuwarden  :thumbsup