Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou de ED is ook niks aan PSV dik verdiend gewonnen is al voor de winterstop kampioen en Volendam en Vitesse degraderen naar KKD.

EdsjeSCC

Volendam zou vorig seizoen in de winterstop ook degraderen

nee,wel?

Citaat van: EdsjeSCC op december 03, 2023, 15:10:28
Volendam zou vorig seizoen in de winterstop ook degraderen

ja maar toen mochten ze nog tegen cambuur succes verzekerd :_schater

Noordcambuur

Dat Volendam is ook klaar voor de KKD..


oost

Citaat van: Noordcambuur op januari 14, 2024, 13:57:02
Dat Volendam is ook klaar voor de KKD..

Die hebben ook een matig elftal zeg :_schater
Is maulun daar nog steeds geblesseerd?
Die heeft nog amper gespeeld daar 8P

Specuveter

En Muhren heeft het ook vast naar zijn zin.
65 minuten meegespeeld en maar liefst 8!! balcontacten.

Noordcambuur

Dat Ajax is verdomme ook niet best om te janken  ;(

Noordcambuur

We kunnen Volendam en Vitesse verwelkomen in de KKD  :y

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2024, 18:34:25
We kunnen Volendam en Vitesse verwelkomen in de KKD  :y

Als die het overleven....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

In ieder geval 2 teams met een minder budget dan Groningen en Willem II , die hopelijk wegpromoveren.
Met ADO en Groningen erbij had het dit seizoen gewoon geen zin om extra te investeren en was het beter jeugd alvast minuten te geven.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bankzitter op april 13, 2024, 20:19:42
In ieder geval 2 teams met een minder budget dan Groningen en Willem II , die hopelijk wegpromoveren.
Met ADO en Groningen erbij had het dit seizoen gewoon geen zin om extra te investeren en was het beter jeugd alvast minuten te geven.
Zo kun je alles wel goed praten. Het had zowiezo geen zin als je halve elftal tekort komt en op de schop moet.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 13, 2024, 19:44:23
Als die het overleven....
zou het heel sneu vinden van de supporters?..
Ik hoop dat rkc er ook uit gaat.
Willem 2 en Groningen promoveren en ik hoop Roda ( kutclub)

Noordcambuur

Vitesse 18 punten in mindering gebracht ze waren zo goed als gedegradeerd.
De knvb phoeeee ze hadden 18 punten minder moeten geven in KKD het nieuwe seizoen.

PePe

Sportcast

Roelof de Vries vraagt Ferry de Haan of hij Henk de Jong ook heeft gebeld?
Altijd stoken, kan het niet laten.  :(

Destroyer

Citaat van: PePe op april 22, 2024, 20:32:17
Sportcast

Roelof de Vries vraagt Ferry de Haan of hij Henk de Jong ook heeft gebeld?
Altijd stoken, kan het niet laten.  :(

Dikke lul man die vent
** Poolwinner 18/19 - 21/22