Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 24, 2023, 14:57:22
kramer niet geschorst.
ik dacht ook al een beweging te herkennen van een champagnefles-openen.
ik doe dat ook voor mn lul, met een spuitbeweging er achteraan zoals kramer dat ook zo mooi deed.
jeetje okkele  :_schater

Noordcambuur

En Smit maakte ??n doelpunt en wuifde naar het thuispubliek en kreeg geel.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2023, 15:20:22
En Smit maakte ??n doelpunt en wuifde naar het thuispubliek en kreeg geel.
Dat is voor die rukkers van de  knvb inquisitie een duidelijke zaak, want Smit speelt bij Cambuur.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2023, 16:45:44
Dat is voor die rukkers van de  knvb inquisitie een duidelijke zaak, want Smit speelt bij Cambuur.

Vergrootglas syndroom van de knvb
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2023, 16:45:44
Dat is voor die rukkers van de  knvb inquisitie een duidelijke zaak, want Smit speelt bij Cambuur.
jaaaaa het blijft een triest volkje daar in Zeist  :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2023, 17:00:45
jaaaaa het blijft een triest volkje daar in Zeist  :rodekaart
Er is in het verleden zo in de jaren '40 een tijd geweest waarin deze mensen niet hadden misstaan.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2023, 18:06:39
Er is in het verleden zo in de jaren '40 een tijd geweest waarin deze mensen niet hadden misstaan.
klopt helemaal Vlampiep  :thumbsup

Noordcambuur

Vandaag wedstrijd van Sparta tegen Vitesse gezien en er werd bier gegooid op het veld en wordt niet stil gelegd dan vraag ik mij af waarom wel altijd bij Cambuur en niet bij deze wedstrijd :O

Bankzitter

Net als geel bij protesterende spelers. Ik zie alleen maar spelers tegen de scheids aanpraten bij Ajax-Feijenoord. Dat was in de wedstrijd tegen Emmen direct geel.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 24, 2023, 15:02:29
Net als geel bij protesterende spelers. Ik zie alleen maar spelers tegen de scheids aanpraten bij Ajax-Feijenoord. Dat was in de wedstrijd tegen Emmen direct geel.
Grote clubs hebben bij deze het voordeel dat zo'n rukker van een scheids zijn dikke ik wat minder durft te tonen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 24, 2023, 15:02:29
Net als geel bij protesterende spelers. Ik zie alleen maar spelers tegen de scheids aanpraten bij Ajax-Feijenoord. Dat was in de wedstrijd tegen Emmen direct geel.
klopt Bankzitter ben ik volledig met jouw eens maar ook bij deze wedstrijd glazen bier op het veld. :rodekaart

Mike SCC

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2023, 15:13:54
Grote clubs hebben bij deze het voordeel dat zo'n rukker van een scheids zijn dikke ik wat minder durft te tonen.

Vorige week waren we nog getuige van de grote Higler show.

Poetser

Wat geniet ik van de Ajax vernedering.

Arrogante kutclub. Heerlijk!

Inferno-058

Merkwaardig, 2x staken lijkt mij definitieve staking toch? Waarom dan nu niet?

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op september 24, 2023, 15:55:38
Merkwaardig, 2x staken lijkt mij definitieve staking toch? Waarom dan nu niet?

Eerste keer is direct de dader gepakt
** Poolwinner 18/19 - 21/22