Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

De eagles speelt leuk hoor, totaal geen podiumvrees of schoolreis niveau. Dat moet er bij ons ook uit.

Lore

Citaat van: Treb op augustus 25, 2013, 19:56:45
De eagles speelt leuk hoor, totaal geen podiumvrees of schoolreis niveau. Dat moet er bij ons ook uit.

Dat ben ik met je eens, maar eagles gaan
Afzakken! Met die verdediging moeten de
Spitsen elke wedstrijd 3x scoren!

John Hiatt

Hopelijk gaat Finnbogasson nog weg bij dkv, dan blijft er weinig over daar. Duarte van Heracles ook graag vertrekken, scheelt ook weer voor Cambuur.

Treb

Citaat van: John Hiatt op augustus 25, 2013, 23:24:17
Hopelijk gaat Finnbogasson nog weg bij dkv, dan blijft er weinig over daar. Duarte van Heracles ook graag vertrekken, scheelt ook weer voor Cambuur.

Inderdaad. Ik zou ook echt niet weten wie er dan voor hun moet scoren.. al hebben ze daar (helaas) altijd een neusje voor goedkoop te halen superspitsen.

Dokkumer

Tot categorie 1 behoren de volgende clubs: FC Emmen en Fortuna Sittard. Deze clubs werken aan hun financieel herstel, wat veelal betekent dat ze moeten saneren. De clubs bepalen zelf hoe zij dat doen, rekening houdend met de richtlijnen van de KNVB. Daartoe stellen zij een plan van aanpak op, dat moet worden goedgekeurd door de licentiecommissie.

Binnen negen meetmomenten (een termijn van drie jaar) moet een club weer structureel in minimaal categorie 2 kunnen worden ingedeeld. Daarbij geldt dat een club die 'terugvalt in categorie 1', in de regel een kortere termijn ter beschikking heeft om terug te keren in minimaal categorie 2. Gedurende het traject houdt de licentiecommissie de club strikt aan de gemaakte afspraken. Indien de club zonder toestemming van de licentiecommissie afwijkt van de gemaakte afspraken, kunnen sancties volgen variƫrend van een waarschuwing tot winstpunten in mindering.

Tot categorie 2 behoren de volgende clubs: ADO Den Haag, AZ, FC Den Bosch, SC Cambuur, FC Dordrecht, FC Eindhoven, Excelsior, Feyenoord, De Graafschap, FC Groningen, Helmond Sport, Heracles Almelo, NAC Breda, N.E.C., RKC Waalwijk, Roda JC, Sparta Rotterdam, FC Twente, FC Utrecht, Vitesse, VVV-Venlo, Willem II en PEC Zwolle.

Ingedeeld in categorie 3 zijn: Ajax, Almere City FC, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, MVV, FC Oss, PSV, Telstar en FC Volendam.

En volgens Ype Smid onlangs bij OA gaan we heel voorzichtig richting de bovenkant van Cat 2...

Bernardo

Ajax en Spurs bijna akkoord over Eriksen. Eriksen is ook al in gesprek met Tottenham.

speculeter

Transferbal begint te rollen.
het begon met bale naar real....
er zal straks voor cambuur ook nog wel
een goede spits komen.

Unknown

Eagles gaan ook weer lekker.

Dokkumer

Bij die nep geel/blauwen moeten wij de punten ook pakken...

Unknown

sja... maar hun daar 4-1, dat vind ik toch wel knap...  Had op gelijk spelletje of zo gehoopt.
Met een beetje pech staan de eagles na vanavond 4 punten voor op ons...en dat ligt wel in de lijn der verwachtingen, zie psv 2de helft zo toch wel wat beter gaan spelen...die MOETEN

RotterdamLeeuwarden

Heel knap weer van de Eagles, nu winnen ze met 1-4.
Pakken ook lekker de punten mee.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 31, 2013, 22:12:20
Heel knap weer van de Eagles, nu winnen ze met 1-4.
Pakken ook lekker de punten mee.

Ja, echt heel knap! Wij moeten ons gewoon op onze eigen prestaties richten en dan kijken wij in de winter wel wie waar staat!

Dokkumer

Bij RKC moeten ook wij "gewoon" winnen. Zeer matige ploeg.

Bernardo

Mokthar zo goed als zeker naar Twente, zit al niet meer bij selectie van PEC vandaag. Transfermarkt lijkt los te komen.

Nightmarelwd

NAC, NEC en Rikc gaan voor de plaatsen 16,17 en 18
MI-Sider for Life