Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Als er geen directe versterkingen komen zijn we sowieso verloren, en omdat die er zoals het nu lijkt niet komen wat mij betreft alle pijlen op volgend seizoen KKD. Hoop op nog een paar succesjes thuis.

Stiens

Morgen verliezen we inderdaad niet want we spelen pas overmorgen  8P

Destroyer

Eredivisie moet zo snel mogelijk afstappen van kunstgras.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Eerst maar even een paar keer zelf winnen  voordat we naar andere clubs kijken

Noordcambuur

Ajax moet wel ff van Volendam winnen?.

Specuveter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2023, 22:05:07
Ajax moet wel ff van Volendam winnen?.

Winnen we een keer, haalt de concurrentie punten tegen PSV en Ajax...
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Bij Ajax zie ook wel wat gebrek aan vertrouwen met een elftal doet.

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2023, 22:23:46
Winnen we een keer, haalt de concurrentie punten tegen PSV en Ajax...
nog niet afgelopen.....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op januari 26, 2023, 22:24:41
nog niet afgelopen.....
Ben nog nooit zo voor Ajax geweest :proost
Henk, held, bedankt

Bernardo


anderszchristian

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2023, 22:27:26
Ben nog nooit zo voor Ajax geweest :proost

Het is net of je naar Cambuur kijkt, die bal wil er maar niet in

Holwerd voor Cambuur

Die Volendammers hebben we mooi in het zadel geholpen  :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Wat is er toch met Ajax man sjezus wat moeten die zich schamen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter