Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2022, 21:40:07
Het is niet zo raar dat wij van de koploper verloren 8)
En een kans of 8 meer creeeren dan Vitesse :-)

wiekie1969

Om te janken zo slecht dat Vitesse. Die hebben 8 jassen uitgedaan. Rechterrijtje.

AL

Fraser de eerste trainer die er uitgeschopt wordt.
Wat maakt die er altijd een rotzooi van zeg.

Specuveter

Altijd maar dat verdedigende spel.
Wat ben ik dan blij met onze Ts en spelopvatting.

Bernardo

Denk dat er nu al 3 trainers op de schopstoel komen, Ultee, Fraser en Letsch. Benieuwd wie er als eerste uit vliegt. :_schater

Bernardo

Citaat van: Bernardo op augustus 21, 2022, 09:34:48
Denk dat er nu al 3 trainers op de schopstoel komen, Ultee, Fraser en Letsch. Benieuwd wie er als eerste uit vliegt. :_schater

Nou Ultee dus. Per direct weg.

Treb

Turkse praktijken bij Fortunaspor.

Mijn god wat ben ik blij met onze leiding.

Stelletje cowboys daar in Sittard.

Bankzitter

#6847
Haha, heerlijk dat clubs zichzelf in de problemen brengen. Slaat natuurlijk nergens op ? wanneer ze alles na 3 wedstrijden alweer omgooien is de hele voorberreiding voor niks geweest.
:_schater

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 22, 2022, 12:36:29
Turkse praktijken bij Fortunaspor.

Mijn god wat ben ik blij met onze leiding.

Stelletje cowboys daar in Sittard.
ik hoop dat ze degraderen.

Voorstopper

Voordeel is wel dat er nu weinig spelers naar Fortuna willen, niemand die zich in dat wespennest wil begeven

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op augustus 24, 2022, 10:38:12
Voordeel is wel dat er nu weinig spelers naar Fortuna willen, niemand die zich in dat wespennest wil begeven
klopt helemaal

Voorstopper

Vitesse gaat een nieuwe eigenaar krijgen.....Er komt geld beschikbaar om de transfermarkt op te gaan....Dat wordt vast ook een wild west in Arnhem.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407489

anderszchristian

Citaat van: Voorstopper op augustus 26, 2022, 11:28:52
Vitesse gaat een nieuwe eigenaar krijgen.....Er komt geld beschikbaar om de transfermarkt op te gaan....Dat wordt vast ook een wild west in Arnhem.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407489

Misschien kloppen ze nu ook wel aan voor Mees

zeewolde

Citaat van: anderszchristian op augustus 26, 2022, 11:52:04
Misschien kloppen ze nu ook wel aan voor Mees
heb je het stuk ook gelezen?

Dan was je opmerking namelijk overbodig.

Cambuur Groningen

Go Ahead en Sparta niet best hoor?