Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 17:46:29
Dat zie ik niet gebeuren als je kijkt naar de progamma's van PEC en Sparta. Die spelen ook nog tegen elkaar en PEC ook nog tegen Ajax en PSV.

Nou precies. De meesten bekijken het door een wel heel zwarte bril

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op april 24, 2022, 17:58:28
Pec Zwolle
Uit tegen Ajax en Sparta
Thuis tegen Utrecht en PSV

Willem 2
Uit tegen PSV en Cambuur
Thuis tegen Heracles en Utrecht

RKC
Uit tegen Cambuur en AZ
Thuis tegen Groningen en Heracles

Fortuna
Uit tegen Twente en NEC
Thuis tegen Feijenoord en Vitesse.

Nou zeg het maar.

Cambuur moet tegen Willem 2 en RKC en die knokken tegen degradatie en ligt ons dat wel.

Pec max 6 punten
Willem II max 9, tegen ons belangrijke pot
Sparta haalt geen 9 punten

okkele

omhoogkijkend heeft heracles nog het "simpelste" programma.
als we gewoon van skubbekutteveen, rkc en willem II winnen doen we leuk mee en is groningen - cambuur een mooie afsluiter.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Bij Sparta is het chaos, Fraser per direct opgestapt

Destroyer

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 21:34:30
Bij Sparta is het chaos, Fraser per direct opgestapt

Makkelijk, houd de eer aan hem zelf
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 24, 2022, 17:58:28
Pec Zwolle
Uit tegen Ajax en Sparta
Thuis tegen Utrecht en PSV

Willem 2
Uit tegen PSV en Cambuur
Thuis tegen Heracles en Utrecht

RKC
Uit tegen Cambuur en AZ
Thuis tegen Groningen en Heracles

Fortuna
Uit tegen Twente en NEC
Thuis tegen Feijenoord en Vitesse.

Nou zeg het maar.

Cambuur moet tegen Willem 2 en RKC en die knokken tegen degradatie en ligt ons dat wel.

Maken wij ons daar echt zorgen over? Wij hebben verreweg het makkelijkste programma en wij gaan echt niet alles verliezen. Ook als wij dat wel zouden doen, dan hebben wij nog steeds voldoende punten. Geen stress!

Lore

Citaat van: Destroyer op april 24, 2022, 21:46:36
Makkelijk, houd de eer aan hem zelf

Iets genuanceerder toch? Sparta wilde zijn assisstent ontslaan, hij accepteert dat niet. Dat wist Sparta vooraf ook wel, want welke serieuze trainer zou wel accepteren dat hij zijn eigen team niet mag samen stellen. Dus ga ik er vanuit dat Sparta geen afkoopsom wilde en zo goedkoop van hem af komt.

Noordcambuur

Ajax op 1-0 tegen Zwolle

EdsjeSCC

Pec waren we al over uit toch dat die ons nooit meer in zouden halen

papier

Citaat van: EdsjeSCC op april 30, 2022, 20:17:40
Pec waren we al over uit toch dat die ons nooit meer in zouden halen

Kan nog steeds, maar met psv en Utrecht te gaan lijkt dat lastig. Hopelijk doet az ook haar sportieve plicht tegen sparta. Dan blijf je sowieso boven een van die twee ploegen.

EdsjeSCC

Komt wel goed. Willem II even op e flikker in Eindhoven..

En laten we hopen op een omgekeerd scenario als in Leeuwarden waar wij favoriet waren en zij totaal niet in vorm. Dubbel feest morgen  |:)

papier

Nou, Sparta pakt terecht in de laatste minuut nog een punt. Dan kunnen we in theorie nog laatste worden. Wat een competitie.

Bernardo

Er van uitgaande dat Willem II morgen verliest, moeten een van de 3 ploegen de laatste 3 wedstrijden 7 punten pakken om ons in te halen. Gaat nooit gebeuren. Misschien zelfs wel 9 op doelsaldo.

AL

Het is simpel we zullen nog 1 of 2 punten moeten halen.
Anders blijven we er niet (rechtsreeks) in.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op april 30, 2022, 23:06:18
Het is simpel we zullen nog 1 of 2 punten moeten halen.
Anders blijven we er niet (rechtsreeks) in.
Nee hoor, als we nog 4 keer verliezen blijven we denk ik ook nog wel in, een gelijkspel tegen Willem 2 maakt het helemaal zeker denk ik.